|
|||
|
|||
Quote:
Ha die Pieter! Leuk om wat van je te horen, hoe bevalt het in Leusden? De golf heeft helaas betere tijden gehad, maar daar is de prijs inderdaad naar! Gebruik jij de vrt nog wel eens voor naar het werk of? De auto heeft een origineel spruitstuk, de lekkage komt door de overgang van voorpijp naar kat, de 3bouts flens is hier rot. @ Aatje, Magik17 en Cor, Deze beste man heeft ook andere tijdsbestedingen, helemaal na een halve week ziek op bed te hebben gelegen. Schijnbaar is het vandaag de dag noodzakelijk a-la minute reacties te posten... Hierbij dus een status-update voor de beste mannen zodat alles weer volgens het internet netjes gaat :-P: Ik heb Magik17 beloofd extra foto;s van de achterkant te sturen, deze zijn gemaakt en zal ik aan het eind vd middag sturen (momenteel aan het werk..). De auto staat voor hem gereserveerd en het zal hier duidelijk worden of hij nog interesse heeft. Tot dan gelieve te wachten. Voor de overige mensen, de auto is niet te koop met APK, hier heb ik geen tijd/zin/geld/enzovoorts voor. De auto kan niet rijdend mee worden genomen.. Gr. |
|
|||
|
|||
Mijn interesse is over, had hem graag zaterdag op willen halen maar heb inmiddels een andere MK2 gekocht (had er haast mee). Succes met de verkoop!
|
|
|||
|
|||
mijn interesse is er nog steeds..
|
|||
|
|||
Status?
|
|
|||
|
|||
Wel interesse! Ding loopt verder wel gewoon??
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
is blijkbaar al verkocht, auto staat nu op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
|
|||
|
|||
zo en niet voor een klein beetje meer.....
|
|
||||
|
||||
Maar wel met APK t/m 1 jan. 2014, en aangeboden door een autobedrijf, dus wsch. met een zekere garantie. Ik neem dan maar aan dat de auto helemaal in orde gemaakt is, toch?
|