![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de foto Albert zo als ik kan zien komt hij van de boven kant van het reservoir dat zou in houden dat het een terug gaande weg zou kunnen zijn.
Of terwijl de afvoer zijde ik denk dat bij mij het hoogste punt de dop is van de interne koelvloeistof reservoir is in de radiateur zelf. En niet het pijpje op de kop de dop van de radiateur heeft natuurlijk ook een ontluchting mechanisme.Als de druk te hoof wordt spuugt hij het onder de dop er weer uit. Dus Gerben als ik jouw mag geloven en de dop van de radiateur blijkt dadelijk het hoogste punt te zijn zit ik safe toch ? |
|
|||
|
|||
![]() ach ik kan hetook keer miss hebben (y)
![]() weer wat geleerd ^^ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
correct,maar ik gok dat je dat net niet gaat redden.een aba heeft een andere koelopzet dan gangbare vw blokken,ik denk niet dat je via de bovenste radiateurslang alle lucht wegkrijgt.beter op safe spelen en een ontluchtingspunt maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen probleem toch ik wist dit ook allemaal niet ![]() Quote:
Ga ik zeker doen Gerben kop gaat toch weer uit elkaar voor de Schrick stoters en klep veren ![]() En als ik me de rest van de koelwater slangen ga beginnen klop ik nog wel eens aan ![]() Ik heb ieder geval de originele oliekoeler al weg gelaten ivm de de drukte van slangen daar beneden heb er nu 1 van Mocal en die is niet water gekoeld ![]() Last edited by Style : 18-12-2012 at 19:59. |
|
|||
|
|||
![]() Bij golf2 zit die op de radiateur
Bij de meeste golf3 op de aansluiting tussen de 3e en 4e cilinder,bovenste radiateurslang |
|
||||
|
||||
![]() Dit zou ook een mooie oplossing zijn lijkt me zo.
Met een beetje geluk kan ik na dat ik het pijpje er uit heb gehaald zo de m6 tap in het gat zetten en deze er in draaien. http://webshop.amacoo.nl/spare-part...gsventiel-bosch