|
||||
|
||||
Quote:
Ach ja, meestal is het andersom Weet nog wel iemand met een mooie Golf 1 (8V) G60, ook leuk en met wat je zoekt... iets minder power Weet zeker dat die wel wil (in)ruilen |
|
||||
|
||||
eenmaal je gewent ben aan het vermogen ga je dat met een stukje terug toch missen
gewoon wat minder gas geven en genieten van die bak man
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
wat clyde heeft terug gekocht weet ik niet, Was wel ergens mee bezig.
laat maar horen als iemand echt belangstelling heeft of iets mooi,s heeft om in te ruilen maar moet geen gebakje zijn. Gr, Rudolf. |
|
||||
|
||||
is zeker wat moois, zal je wel wat foto's via pm sturen
|
|
|||
|
|||
kunnen altijd kijken. Gr Rudolf.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Misschien leuk voor de geïnteresseerden, electrisch verstelbare recaro's met pirelli logo.
|
|||
|
|||
Klopt deze stoelen zitten er in.
Gr Rudolf. |
|
||||
|
||||
Quote:
dik en ook nog het oude gti motief erin mooi hoor mvg sjaak
|
|||
|
|||
volgens mij heeft Clyde nog niets terug gekocht......
|
|
|||
|
|||
Mensen vragen mij steeds of er iets met het blok is, Maar nogmaals er is niets kapot, alles werkt. Kom anders kijken en sturen,Ik wil gewoon iets anders verder niets.
Gr, Rudolf. |
|
||||
|
||||
Wat wil je precies voor anders dan?
|
||||
|
||||
weet je..
ik vind het ding super en zou hem zo opkomen halen maar nu ga ik iets schrijven wat iedereen die zogenaamd 'interesse' heeft maar het toch niet zeker weet ook zou moeten schrijven IK HEB GEEN GELD!! daar wringt in 95% van de gevallen de schoen... |
|
|||
|
|||
golf
Quote:
|
|
|||
|
|||
golf 1 pirelli
Ja, heel veel mensen weten niet wat het allemaal kost, en denken echt voor weinig op de eerste plaats te zitten,
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is je prijs te laag...
|
||||
|
||||
vind het wel jammer dat er gezegd word dat er een lader van mij op zit,terwijl dit niet zo blijkt te zijn
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tja Ruud, het is mij al vaker opgevallen dat "bekende" namen met een goede reputatie zoals die van jou te pas en te onpas worden gebruikt in advertenties. Mij persoonlijk zegt dat niet zoveel. Het is toch veel belangrijker wat de huidige conditie is van een blok of lader, dan wie er ooit aan gewerkt heeft? Een lader die jij 5 jaar geleden in elkaar hebt gezet kan nu nog in super staat zijn, maar één van 2 jaar geleden kan door iemand al helemaal stukgetrapt zijn. Of later weer door iemand anders aan geprutst zijn.
|
|||
|
|||
golf pirelli
Mag een slotje op .. verkocht aan een liefhebber.
GR |