|
|||
|
|||
Ontzettend strak!
|
|
||||
|
||||
dank u !!
|
|
||||
|
||||
3 kleine update's
zo lang ik mijn wagen al heb had ik 3 erger puntjes en 2 er van heb ik gister even opgelost!!
1 het lijstje om de climatronic was stuk dus moeilijk moeilijk toch nog 1 kunnen vinden op de sloop! 2 ventilatierooster op de bijrijders kant was ook stuk heb ik ook nog 1 van kunnen vinden op de sloop! 3 heb de spoiler klaarliggen gespoten en wel, voor de zomer! En natuurlijk de foto's |
|
||||
|
||||
velg passen!!
vandaag even met de bora bezig geweest en natuurlijk even velg passen
|
|
||||
|
||||
Wel hele platte bandjes, of niet ?
|
||||
|
||||
Yep de bandjes zijn plat ja haha als ze op zijn maar een randje meer rubber er omheen !
|
|
||||
|
||||
weer even updaten
hier weer even wat updates neer zetten!!
spoiler zit er op en mijn stoel is gemaakt hier zijn wat foto's |
|
|||
|
|||
mooie bora!
|
|
|||
|
|||
Lijkt bijna op de mijne haha.
Jij hebt er leer in zitten en ik stof maar wel zelfde kleur. Ben benieuwd naar de pics als hij af is. |
|
||||
|
||||
ready for 2013!!
hierbij de foto's met de zomer velgen eronder
|
|
|||
|
|||
hele gave bora!
klein vraagje, waar heb je die sticker op je achterruit vandaan? ik vind m echt geniaal! =D |
|
||||
|
||||
Stickerdump.com of nl hihi
|
|
||||
|
||||
zo even wat foto's
omdat het kan |
|
||||
|
||||
Echt prachtige wielen. Vind het een van de mooie en strakste wielen, zeker in combinatie met een strakke zwarte auto
|
||||
|
||||
Quote:
thnx!! |
|
||||
|
||||
uslights
Zo na lang twijfelen toch maar de us modules besteld en er op gezet , op een normale manier.
Had veel ruimte in de koplamp over omdat er geen mistlamp in zit, dus kon de modules mooi daar kwijt! Met dit als resultaat! Heb even een paar foto's met de mob gemaakt dus niet kwaliteit maar goed.... |