![]() |
|
||||
|
||||
![]() dakrubbers zijn er ook zo af evenals de spiegels.
ben benieuwd hoe het word.. |
|
||||
|
||||
![]() Zo, de verf is opgedroogd en ik ben best tevreden met het resultaat. Je ziet helaas wel op een aantal plekken de "rolstrepen" maar over het algemeen is het goed gelukt. En is sowieso een verbetering tegeover hoe het eerst was :biggrin:
Ik heb ook de mistlampen al gemonteerd, zijn alleen nog niet aangesloten, dat komt nog. Nu eerst even er mee rijden en kijken hoe de omgeving er op reageert. Misschien dat ik het in het voorjaar nog eens doe, maar dan wel in een grotere ruimte met betere vetilatie (is niet zo prettig in een kleine ruimte staan vol met verf) en meer demonteren. Het strookje onder de grille krijgt ook binnenkort nog een likje verf. Had het totaal over het hoofd gezien tijdens het verven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Trouwens, heeft iemand een suggestie hoe ik kan zorgen dat de mistlamp niet tegen het afsleepoog aan hangt? Is nu redelijk geforceerd opgehangen namelijk... Zijn daar normaal nog extra beugels voor behalve die meteen aan de lamp vast zit?
|
||||
|
||||
![]() volgens mij ben je je onderlijst vergeten van je grill
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sshhhh... straks ziet de rest het ook nog.. :p
|
||||
|
||||
![]() dik,hoeveel heeft het gekost,voor uw verf?
|
|
||||
|
||||
![]() netjes
|
||||
|
||||
![]() Ik had genoeg aan een blik van 0,5 liter, dat was net onder de 20 euro. En dan zo een standaard setje met schuimroller en verfbakje (zou er twee kopen, is een stuk handiger als je de tweede laag er overheen doet. Hoef je niet te werken met een schoongemaakt bakje en roller want de roller overleeft het na de eerste laag waarschijnlijk toch niet). En dan nog natuurlijk de afplak tape, met 50 meter haalde ik het niet.. 100 meter tape lijkt me eerder voldoende. Alles bij elkaar ongeveer 26 euro.
Probeer het daar maar eens voor te spuiten! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Om het verschil goed te kunnen zien:
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi mooi!
|
|
|||
|
|||
![]() Een hele verbetering. Nu nog ff verlagen he.
|
||||
|
||||
![]() Update: De mistlampen zijn nu aangesloten en er zitten nu zijknipperlichten op.
|
||||
|
||||
![]() nog meer? gogo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok, even tussendoor..
Ik heb de auto gewassen en als hij nat is ziet het er heel goed uit, maar ik merk nu dat je vlekker er best moeilijk uit krijgt.. Komt omdat die verf die ik gebruikt heb een grof oppervlak heeft. Misschien dat ik bij de volgende verfbeurt iets van blanke lak er overheen gooi. Maar dan is waarschijnlijk weer het hele effect weg.. Dilemma.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb een tijdje terug van een andere forum lid een andere middenconsole gekocht, zie hier het resultaat!
![]() De console moet nog bijgewerkt worden en er komen nog drie meters in die ik nog moet aanschaffen. Dat komt allemaal nog wel eens een keertje. En net een paar minuten geleden heb ik op de duitse E-Bay een setje dunne bumpers met chromen bies gekocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben nu dus langzaam bezig met die bumpertjes, zie ik tot mijn grote verbazing twee ophangbeugels voor mistlampen er aan zitten met twee extra metalen plaatjes die er voor zorgen dat de mistlamp niet tegen het afsleepoog aan komt, weer een probleem opgelost! ![]()
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 Last edited by Golf_Wolf : 05-01-2006 at 12:16. |
|
||||
|
||||
![]() Jahaaa, heb weer een luxe artikel gekocht voor in de auto!
In hoogte verstelbare koplampen! Ik hoop ze komende week binnen te krijgen, samen met de kabelboom. Dan eens kijken hoe ik het ga inbouwen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over hammerite kan geen andere lak.
|
||||
|
||||
![]() Ok, dan gewoon wat beter opletten met het rollen de volgende keer. Ook geen probleem.
Denk sowieso dat als ik er blanke lak overheen zou kunnen gooien dat dan het effect dat ik nu heb helemaal weg is..
|
||||
|
||||
![]() Gister heb ik de binnenbalkt van de voorbumper dan toch los gekregen, was nogal veel werk.. Heb de balk wel daarbij helemaal gesloopt maar dat is geen enkel probleem, heb nog de balk van mijn huidige bumpertje.
Ook al een beetje geschuurd. Vandaag heb ik de mistlampen opnieuw opgehangen met de kleine beugeltjes er tussen. Nu hangen ze wat meer naar buiten en niet meer tegen het afsleepoog aan. Ook was er nog een kabelbreukje dat even gemaakt moest worden van de linker verstraler. heb ook een nieuwe grille op het oog, evetjes kijken of dat wat wordt.
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 Last edited by Golf_Wolf : 03-02-2006 at 11:43. |