|
|||
|
|||
toerenteller zit erin! wel waren de bevestigingspinnen afgebroken door de zachthandige manier van verzenden via kala alles werkt perfect is eigenlijk een zeer simpel karweitje dus dankzij de hulp van jullie allen
fotoke volgt nog en ik zal dan ook even mijn golfje voorstellen in de juiste map ! Grtz Ingbert ! |
|
|||
|
|||
sorry jongens ik moet jullie nog eens lastigvallen ..
heb nu net gezien dat er op mijn oude tellerset 2 stukjes hangen waardoor je vijsjes draait waarmee de teller vast zit in je dashbord (omcirkelt) . Op de tweede set hangen die stukjes er gewoonweg niet aan :o iemand een idee hoe deze dan vastgezet worden? een foto is duidelijker dan mijn vergezochte woordenschat: |
|
||||
|
||||
dan is het enkel inhaken met de 2 ophangpunten links en rechts onder en het schroefje middenboven.. Of je zet het zwarte front van de oude bak over waar deze schroefpunten aanzitten.
|
|||
|
|||
achzo standaard zat daar geen schroefje in vanboven, mss kan ik er wel een indraaien, bedankt!
oude tellerbak lukt niet want daar zit geen plaats in voor klokje en temp. meter |
|
||||
|
||||
glas kan je idd niet overzetten. toerenteller dashboards hebben 2 setknopjes en geen draaiknop van de analoge knop.
gewoon die tellerbak in de voet haken. je hebt normaal geen schroefjes nodig eens de voorkant er ook opzit. de teller kan niet naar achteren vallen, en eruit kan die ook niet door de plastiek die ervoor hangt dan. dus eender waar je een schroefje kan zetten als extra bevestiging is goed. desnoods lijm/schroef je er een winkelhaakje ofzo tegen
|
|||
|
|||
Gewoon nieuwe tellerbak gevonden en alles overgezet
werkt prima nu! |