|
||||
|
||||
kan iemand mij vertellen wat voor banden hier om lagen? Erg mooie foto's! ziet er echt super uit! Ben niet geweest dus, en meende ook dat het weer slecht zou worden(was het hier iig wel...) Maar wel handel gedaan vandaag... mijn setjes velgen korten behoorlijk in zo...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Niet meer foto's HJ???
Zippo |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit. Jammer dat ik niet ben geweest. Volgende keer beter!
|
|
||||
|
||||
Quote:
allee,jazeker, 136 stuks en 3 kleine filmpkes.. zet je msn maar ff aan, tank ik ze over... |
|
||||
|
||||
Quote:
die hebde ons dan toch ni voorgesteld |
|
||||
|
||||
Quote:
hebben er toch zalig goed weer gehad, en erg mooie auto's, volgende keer dan?? |
|
||||
|
||||
volgend jaar ben ik er bij... heb dus wat gemist
|
||||
|
||||
als de meetings allemaal zo zouden zijn dan zouden er geen johnny's meer bestaan
was echt een goede volkswagenmeetingsfeer (scrabblewoord ) |
|
||||
|
||||
Was idd erg gezellig! Mooi weer ook, veel mensen gezien.
|
|
|||
|
|||
Was idd de moeite waard nu weet ik wat ik vorig jaar heb gemist. :frown:
Maar het enige wat mij blijft verbazen zijn de borden langs de weg Meer foto's op http://www.vwdepartment.nl |
|
||||
|
||||
hahahaha is mij niet opgevalt??????????
|
||||
|
||||
Retro Mania was top!
Dankzij het strakke plan van Niels-airmighty.com om toch nog even heen en weer te crossen heb ik vandaag een heerlijk dagje in de zon kunnen genieten van veel moois! Door de huidige benzineprijzen konden we helaas niet luchtgekoeld :frown: en moest de leasebak worden ingezet... :frown: Mooie boessies: Propere brillekes: En flink wat type 3's Meer op www.keverpech.nl Last edited by keverpech : 16-05-2005 at 20:20. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit,volgende keer wil ik daar ook zeker ff kijken.
|
|
||||
|
||||
om deze foto te maken zat je met je reet onder mijn achterbumper
|
||||
|
||||
Ik heb een album aangemaakt waar jullie je foto's kunnen uploaden:
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=50 ik ben zelf ook bezig |
|
|||
|
|||
@keverpech: jij maakt mooie fotos zeg!!! wat voor camera heb je? speciale instellingen ofzo?
p.s. berendd: bedankt voor de complimenten over de meid ze is geweldig! (al 3 jaar ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Ik heb een Fuji Finepix S7000. Super camera! Bij dit soort dingen staat tie gewoon op automatisch.... |
|
||||
|
||||
Ik heb me wel weer vermaakt! Echt een top meeting. Foto's staan online op de vernieuwde site van VW Fanatics. www.vwfanatics.nl
|
||||
|
||||
Het was toch vandaag? Ik ben tussen 3 en 5 naar Brussel gereden en weer terug maar het enige wat ik tegen ben gekomen is 2 kevers, eentje op de heenweg, en eentje op de terugweg... wel jammer, ik had gehoopt nog wat te kunnen spotten. Wilde op de terugweg nog ff langsschieten maar ja had een Peugeot bij en mijn telefoon kon geen netwerk vinden dus kon ook niemand bellen of er nog wat bekenden waren... En die borden zijn typisch Belgisch, hetzelfde als de borden met 'Lichten!' na de tunnel
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAAH :p Super meeting! Ontzettend gezellig, veel mensen gesproken en veel moois gezien. Last but not least: nog lekker kleurtje gekregen ook!