|
|||
|
|||
Thanks.. Ga er ook niet teveel aan doen zoals ik al had vermeld. Ga deze winter wel kijken of ik zwart gelakte TT velgen kan scoren, dan plat op de zijn buik! Dan is ie wat mij betreft wel af..
|
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN !!
|
|||
|
|||
Inside is weer in showroom..
|
|
|||
|
|||
Vandaag toch maar een nieuw schroefsetje van HD opgehaald nlpower oude set FK is toch alweer 3 jaar oud!
|
|
||||
|
||||
Mooi setje! Ben benieuwd hoe dat bevalt, moet zelf ook nog een setje hebben voor niet te veul.
|
|||
|
|||
Vanmiddag heb ik een nieuw set gemonteerd (toch nog 1,5uur over gedaan) moet zeggen dat het is een heerlijk set wat niet stuiter de stuiter is maar wel strak!
Voor 2cm over Achter 5cm over Last edited by Lesley : 01-10-2012 at 20:09. |
|
||||
|
||||
voor staat ie wel lekker.. achter moet nog een kilometer omlaag! haha
|
||||
|
||||
Ah, daar is ie, de voormalige Jetta van der Atze van hier op 't forum. Heb je niks verkeerds gedaan dat je deze wagen van hem hebt gekocht, Atze (Carlo) gaat altijd zuinig met z'n auto's om, van hem kun je, bij wijze van, nog zelfs met 'n gerust hart 'n auto in 't donker kopen.
|
|||
|
|||
Waarom denk je dat ik deze Jetta heb gekocht! Alleen de ontvangst al was gewoon zeer aangenaam. Je komt aanrijden en ziet dan de Jetta staan, dan weet je al deze is straks van mij!
|
|
|||
|
|||
En Carlo is een 1000% oprecht man, maar dat weten de meesten wel!
|
|
||||
|
||||
Ja, Carlo is wel okay. Het is dat ik zelf geen Jetta/Vento/Bora fan ben (m.u.v. 'n beetje de Jetta 1), anders had ik ook allang 'n auto van hem gekocht.
|
||||
|
||||
Netjes zo op de schroefset en straks met TT velgen super dik!
|
|
|||
|
|||
idd.. Ga deze winter rustig op zoek.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb nu in nieuwstaat verkerende interieur geplaatst. Bestuurdersstoel was lichtelijk doorgezakt en heb gelijk de zitting/ schuim vervangen! Nu is deze Jetta weer zoals ie in 1986 uit de showroom rolde
Last edited by Lesley : 21-10-2012 at 08:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee niet omlaag achter anders is het net als of hij altijd te zwaar beladen is Maar mooie strakke wagen hoor
|
|||
|
|||
Thanks.. heb de Jetta achter nog 1 cm laten zakken!
|
|
||||
|
||||
yep dit is precies mooi zo
|
||||
|
||||
Staat er lekker bij Lesley, mooi setje wielen maakt m wel af denk ^^
|