|
||||
|
||||
Dank jullie voor de coments
Verder heb ik weer een paar update,s wat betreft de mk1 Vorige week is me mk1 bij de garage geweest om haar voor te keuren, en er kwamen nog wel wat puntjes na voren. afgelope weekend de km teller kabel vervangen, deze was afgebroken aan te klok zijde. Knipperlicht links achter deed het niet verotte vitting provesories opkunne lossen, iemand nog zon vitting op de plank liggen?? Verder was me handrem rechts achter te zwak, schotels los gehaald , en de voeringe vervange en ze remt weer perfect.. Verdre was het wiellager links achter ook verrot dus deze ook maar vervangen. En ook de remleidinge aan de achterkant van af de remverdeler maar vervangen, deze waren niet afkeur, maar zagen er niet al te tof meer uit.. En de motorsteun aan de voorzijde zat maar met 1bout vast :S verdre zijn we weer bezig geweest met schuren en plamuren, dit schiet nu aardig op. dus hopelijk kan ze volgende week in de grondverf, en dan moet ik me nu tog echt is gaan bedenken welke kleur het gaat worden.. ik zal van het weekend wat foto,s toevoegen van de werkzaamheden. en idd de achterklep is van een oude radiator gemaakt, ook deze staat op het verlanglijstje om te vervange te worden, maar alles op zijn tyd. (ze kost al veel meer dan geplant) Last edited by Lucifer mk3 2k : 04-10-2012 at 20:15. |
|
|||
|
|||
dus de vorige eigenaar was er niet bepaald zuinig op wel jammer!
Maar nu die in jou handen is moet dat wel goed komen (y) (heb je zonet nog pb gestuurd ) Ik weet het is duur maar je kan je caddy er wat compleeter mee maaken goed ote hooren dat je er het nodige werk insteekt! en tja dat geld kwesties. denkd at het meerderen wel bekend zullen vinden klinken xD maar ik zeg ma zo als de body hard is motor goed ben je al heel ver (y) mooi werk kortom! ! Groeten! |
|
||||
|
||||
Zo dan , na enige tyd weer wat update,s van mijn kant de caddy mk1 is van een nieuw laagje verf voorzien, verder een orgineel voorbumpertje gescoort
De bedrading is goed na gelopen, want daar klopte niks van En der van binne is een beetje schoongemaakt, het begin is er. Verder heb ik gistere nog 2 dikke update,s voor de caddy 2k gescoort iets met deuren hier over later meer Nou maar wat plaatjes dan her en der wat boktor verweiderd Lekker blijven schuren en plamuren En toen maar weer is wat verf aanbrengen En als afsluiter nog een paar foto,s van de 2k voor dat ze naar wintermodus ging.. dat was hem voor nu weer, volgend weekend meer over de update,s voor de 2k |
|
||||
|
||||
bij deze weer een update van mijn kant gistere bij arie uit (levenheim) me nieuwe spiegels en me touran high-line deurpanelen opgehaald.
zeer blij mee |
|
|||
|
|||
gave caddy's!
|
||||
|
||||
Quote:
thanks man vandaag is met de spiegels aan het passen geweest, maar daar past niks van, dat word nog een hele klus denk ik |
|
||||
|
||||
nou ook maar is een foto,tje van de mk3 @ pekelmodus
|
|
||||
|
||||
oke hier weer een upje van mij uit, en waarschijnlijk niet de laatste deze week
Afgelopen weekend ben ik maar is met me touran high-line deurpanelen aan het stoeien gegaan. Na natuurlijk eerst wat rond gevraagt te hebben, bedankt Mark!! Dit was best goed te doen, en nou was het mijn idee om een how to do te maken. Maar alle foto,s die ik tussentyds gemaakt heb waaren van te slechte kwalitijd dat dat hem dus niet werd nou plaatje bij het praatje dan maar..... En oja vandaag een afspraak gemaakt om 2 zeetels van een golf 6 GTD op te kunne halen , met aangepaste rails :tu: Daar over van het weekend meer en foto,s natuurlijk |
|
||||
|
||||
Lekker bezig hoor! Maakte jij nou foto's laatst in apeldoorn?
|
|
||||
|
||||
Ja klopt dat was ik afgelope weekend.
Ik zal is kijken of ik morge tyd heb om ze te uploaden. Maar die golf van jou staat er netjes bij hoor wat een dikke Mk2 |
|
||||
|
||||
Ja klopt dat was ik afgelope weekend.
Ik zal is kijken of ik morge tyd heb om ze te uploaden. Maar die golf van jou staat er netjes bij hoor wat een dikke Mk2 |
|
||||
|
||||
vandaag zoals afgelope weekend al verklkapt te hebben de Gtd stoelen gekocht en terplekke late monteren..
Morge zal ik is wat foto,s maken. maar hier al wel vast een TEASER |
|
||||
|
||||
En dan hier de beloofde foto,s van de Gtd,s vs de High-line deurpanelen
|
|
||||
|
||||
Staat goed hoor! Dikke caddy
|
|
||||
|
||||
thanks man
jij hebt de foto,s ontvangen via de mail? verder nog een klijn upje, afgelopen weekend me gloeipitten van de einzer vervangen.. en van het weekend gaan we maar is een begin maken aan de audio in de 3 en nog maar is ff met de touran spiegels aan de knutsel |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb werkelijk geen idee wat zo'n klep waard is maar kwam deze toevallig tegen op ebay |
|
||||
|
||||
Tanks man, ik weet wel wat een strakke achterklep waard is
Ogeveer het 4 voudige :S Ik ga deze in de gaten houden, want voo dat geld wil ik hem wel hebben! Verder heb ik nog wel een update.. heb besloten om maar is met de audio bezig te gaan, vandaag wat mdf opgehaald 30mm voor de voor plaat en 25mm voor de rest van de kist. Maar nu ben ik gistere door me rug gegaan, en kan ik me sub,s niet meer van de zolder af krijgen.. gelukkig was me pa zo tof om ff te helpen Hier een Teaser 1x compo 6.1 2x sub T9512-44 1x amp (mono) 92001 De rest licht nog her en der... Onder ander een compo 6.1 een compo 4.1 en een kickwooferset 6.0 nog wat amps, en nog wat extra tweeters Verder hoop ik dat het volgende week wat beter met me rug is, dan gaan we de kist bouwen. |
|
||||
|
||||
Net interieur , erg sjiek voor een caddy
|
||||
|
||||
Jammie , die audio !!!!!
|
||||