|
||||
|
||||
Vandaag vloer gelegd in de garage. Binnenkort kan de vrt erin
|
|
||||
|
||||
Weer een stapje verder. Kleine stellinkjes gekocht om wat spullen te plaatsen.
Plaatje bij het praatje. |
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit. Wat voor vloer ligt erin de loods?
|
||||
|
||||
Hi Wojtek,
Ja dat vond ik dus ook. Ben op internet zo een gelijke vloer tegengekomen alleen die kostte paar duizend euro hahaha. Zie foto hieronder. Ben naar kwantum gegaan en kwam deze tegen. Dus gelijk gekocht en gelegd |
|
|||
|
|||
nice project. Leuke sleutel plek ook
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag de loods nog wat opgeleukt en fotos geschoten.
Had nog een GTI vlag liggen al heel lang dus die ook maar een plekje gegeven :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Na lange tijd ff een update weer hier. Ik had al jaartje of 15 een setje originele achterlichten liggen nog nieuw in doos. Gezien ik sowieso van die heldere smoke achterlichten af wilde eigenlijk toch maar even geprobeerd.
Ik vind het zelf een beter en mooier gezicht zo met deze achterlichten, past ook mooi bij de kleur van de auto en dingen zijn nog helemaal nieuw dus spekglad en volrood |
|
|||
|
|||
Mooie auto!!
|
|
||||
|
||||
Thanks.
|
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109912
Voor de mensen die misschien interesse hebben. De velgen heb ik te koop staan wegens verandering van plannen. |
|
||||
|
||||
dikke bakk!
|
|
||||
|
||||
Thanks broer.
Ik heb de velgen van de week een laagje plastidip gegeven. Moet de linkerkant nog even doen. Rechterkant is al gedaan zoals te zien. Ben best blij met het resultaat. Daarnaast zijn de Semi slicks ook binnen. De 16 inch XXR velgen heb ik verkocht en direct semi slicks besteld. |
|
||||
|
||||
Heren,
Ik heb hier nog een Golf mk2 TD te koop, zeer nette auto. Als er interesse is kijk in mijn advertentie! http://www.autoscout24.nl/Details.a...3609300&asrc=st |
|
||||
|
||||
Iemand interesse in de mk2?
|