|
||||
|
||||
Uppie: wie heeft er nog meer een Golf I of II (gewone, simpele) diesel ?
|
|
||||
|
||||
audi 80 1.9d ook goed?
motortje komt uit een polo,meteen 5bak achter gehangen. verbruik op brede wielen[205 band],1op18.rijd nu op originele bandenmaat[165]dan haal ik met rustig aan doen op de snelweg krap 1op 23.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je 'm gewassen/gepoetst?! Of is dit een oude foto?
|
||||
|
||||
Afgelopen dinsdag ingevoerd, want was belgisch kenteken en voor het invoeren nog een 1.6 td erin gelegd van een 91-er golf. Auto zelf is van 85
Km-teller staat op 54000 maar is geen tonteller, maar geen roest of niks aan de dorpel alleen onder het raam een beetje. Volgende week nog wat afstellen want bij het rdw hebben ze hem flink uitgetest. Stationair 930 toeren en maximaal was 5350 Roetmeting was 1,8 waar 2,5 mocht. Kreeg complimenten van het rdw over de staat en nette manier van inbouwen. Leeg: Erin hangen: Vol: Totaal plaatje Last edited by thijstheunissen : 08-09-2012 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik rij tussen de 20 en 25 dkm per jaar in de 1.6d en ben dik tevreden. |
|
||||
|
||||
Ik rij in een jetta 2 uit 1984en heeft al een aantal diesel motoren gehad.
Begonnen met een 1.6 d 40kw later een TD helaas kapot gelopen en nu een 1.9 D uit een polo
|
||||
|
||||
heb een golf mk2 gl 5 deurs uit 1986 met een 1,6d automaat rijd heerlijk. als hij weer helemaal klaar is ga ik er zo`n 90 km per dag mee rijden
|
|
||||
|
||||
Hier een Jetta 1 met een 1,9 td uit een Golf 3, sloom en niet erg economisch (1:17) maar wordt binnenkort verbetering in gebracht
|
|
|||
|
|||
Oldskool caddy 86 diesel ook goed?
geen idee wat het verbruik is, heb hem nog maar net (2 weken). nog maar een keer getankt! |
|
||||
|
||||
de mijne 1.6 TD jr vanaf 1ste week april nu 3x getankt ,super zuinig zou je zeggen maar ik heb de kilomters niet bij gehouden |
|
|||
|
|||
Staat mooi, zwarte velgen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
zijn er al weer onder vandaan rij nu op 14 staal met winterbanden trouwens deze zijn wel te koop met nieuwe banden nog geen 200km mee gereden zwart gepoedercoat |
|
||||
|
||||
Bump!
|