![]() |
|
View Poll Results: Kever of Variant | |||
Kever |
![]() ![]() ![]() |
8 | 22.86% |
Variant |
![]() ![]() ![]() |
27 | 77.14% |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, de kever zou in eerste instantie toch weg gaan (wel naar een bekende) maar die zou weggaan, ik zou het lekker bij die keuze houden ! (en de rat wegdoen ipv de kever?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk ook dat de kever weggaat, alleen het is wel een auto met grote emotionele waarde. Ik heb hem destijds zelf uit duitsland gehaald en zo gemaakt zoals hij nu is. De variant heb ik bijna klaar gekregen dus daar heb ik op het moment nog niet zoveel mee. De variant is wel een stuk aparter en het rijdt wat vlotter allemaal. De "rat" houd ik er lekker bij, daar kan ik lekker goedkoop woon werk verkeer mee doen en dat is toch ook wel lekker. Bovendien krijg ik daar ook wel reacties mee, goede en slechte. Sommige mensen vinden hem erg leuk en liggen helemaal in een deuk als ze hem zien, andere willen me zo snel mogelijk voorbij omdat ze bang zijn dat hij ieder moment in elkaar kan storten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() als je je kever weg doet zou je dan de gegevens en eventuele prijs en bezichtiggingsplek willen mailen naar alacardelft@hotmail.com
mijn werkgever heeft interesse in een nette mooie kever...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je hem wilt zien dan moet je morgenavond naar de ACN in zevenhuizen komen, daar staat hij dan.
|
|||
|
|||
![]() Variant houden natuurlijk !!!
![]() ![]() Kevers zijn er genoeg,ook al heb je er een emotionele binding mee ... een mooie '69 variant vindt je niet gauw meer .. jammer dat je er nu nog -helaas- weinig mee hebt .. komt misschien nog wel,als je ziet hoe uniek zo'n variant eigenlijk is. 1969 was nl. hét jaar voor de type3 fans ... oud model neus/uiterlijk,maar toch al de "moderne" IRS achterwielophanging :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() En als je dat roofrack van die kevert sloopt, passen ze dan niet boven (op) elkaar???
wr@k experimenteert ook met dergelijke flat-storage-constructies... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb net wat foto's van de 3e ACN bekeken maar als ik jou was zou ik toch proberen om stalling
voor de ene te zoeken zodat je ze beide kunt houden! Zijn beide SUPER-wagens!! ![]() Variant is in superkleur en uiterlijk, ook jammer om te laten gaan! Wat skywokker zegt, doe wat je zelf vindt/wilt! En daar kan niemand hier wat over zeggen ![]() Kun je ook niet in 2 of 3 dagen beslissen lijkt me.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gisteren op de acn ook allebei je auto's gezien... Ik begrijp nu je dilemma. Ik sluit me volledig bij Bietulfriek aan: Wat een SUPER-auto's allebei!
![]() Ik heb gisterenmiddag nog op de variant gestemd, maar nu weet ik het niet meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is erg moeilijk geweest maar ik ga toch de kever de deur uit doen.
![]() Wel gaan de 40mm dell's nog van de kever af om in de toekomst op de variant te belanden. Deze gaat nu al als een banaan maar als ik nu ook nog eens 2 40mm dell's op de 2L type 4 zet gaat hij helemaal denk ik. :biggrin: Of iemand moet een goed bod doen inc. dell's zodat ik andere kan kopen. Iig iedereen heel erg bedankt voor jullie stem het heeft me erg geholpen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Okee. Je kan zowiezo geen verkeerde keuze maken!