|
|||
|
|||
Voila folks ... Bij gebrek aan betere foto's en een betere locatie toch al rap twee foto'kes ...
Wieltjes zijn dus OZ turbo's geworden ... 15" en 7,5 breed ... Bandjes zijn de alom bekende Nankang 165/45 ... Schroefkitje is van AP ... Hobbelt gezellig zo Maar genoeg praatjes en tijd voor de plaatjes ... One of these met een beetje meer tijd gaan ek wel is een paar betere fotokes nemen ... |
|
||||
|
||||
Mooie auto
Alleen wel jammer dat je hem dan op Nankang zet
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het is dat of Federal in die bandenmaat ... Geen van beiden zijn om over te stoefen ... In andere merken hebben ze die bandenmaat niet. Het is trouwens ook geen autotje dat moet dienen om op francochamps de snelste tijd te gaan neerzetten ... Deze komt eens buiten rond de kerktoren of op zondag |
|
||||
|
||||
Quote:
Snap em Als het maar droog is dan
|
|
|||
|
|||
Snel een paar fotokes gaan pakken op een avondje ... Dus die deel ik graag effe !!!
Volgende week effe ermee bij den donckers zien te geraken voor uit te lijnen, want ik denk dat de wielekes nog ni helemaal juist staan ... En daarna vijs ek em nog een beetje naar beneden ... Handigste/mooiste oplossing zal me in de toekomst toch een setje lucht worden ... Dus we weten weeral waar da we voor moete sparen ... Ik zit momenteel gewoon nog te twijfelen over wat ik met de kleur zou gaan doen ... Ik ben langs de ene kant tevreden met de combinatie hoe het nu is, maar niet met de staat van de lak ... Dus is herspuiten vroeg of laat toch ne must ... Het is dan misschien gewoon een beetje zonde van niet in één keer een ander kleurtje te nemen, maar dan blijft de vraag welk ... Pfff stuff to think about ... Ondertussen al wel xenon standlichtjes gestoken ook ... Maar nog geen foto's van genomen, aangezien dat iets meer werk was dan verwacht ... Bij die xenonlampjes kan je ni zo maar effe da achterste kapje deraf halen, heel die koplamp moet eruit ... Dus bijgevolg moest ook de bumper er weer helemaal af Gaf nog een grappig foto'ke ... Maar de rommel errond verraad dat het not for real is ... |
|
||||
|
||||
eerst verlagen DAN uitlijnen... anders kan je meteen weer terug.
|
|||
|
|||
Quote:
I know ... Dan rij ik wel terug als het moet ... Is ook niet de eerste keer dat ik dit doe hoor Het grootste deel van de verlaging is achter de rug, het is hier en daar een beetje bijvijzen ... misschien een cm'ke of zo ... dat maakt heus ni veel uit voor het rijden ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ghehehe, tot je GRRRRRRRKKERKRKR hoort... En je lip ligt eraf... dan ben je te laag
|
|||
|
|||
Netjes hoor, mooie Polo zo met de schroefset en velgjes