|
||||
|
||||
Vandaag mijn kilometertjes voor het golfje wel weer gedaan,
Eerst een uurtje rijden voor ATS velgjes en dan nog een uurtje om een G-Lader te halen bij Ruud16v-g60. Ruud top handel en bedankt voor de uitleg en de snelle reacties, Ik kan alvast weer verder bouwen. |
|
||||
|
||||
Sorry dat ik even je foto gebruik vagspass,
Weet iemand ook wat voor velgen dit nu specifiek zijn? Ik ga ze opmaken als wintervelgjes maar zou graag wat details hebben, Zijn ats'jes |
|
|||
|
|||
weet je zeker dat het ats is?
lijkt wel erg veel op RH Classic's
|
||||
|
||||
Ze hebben mij het andwoord al gegeven,
RH Classic's hebben een ander center, deze velgen zijn blijkbaar 'ATS Style No9'. had het op vw vortex ook gevraagd. Ik had er dus ook geen flauw benul van. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Mooi project. Ik herken die daily precies, werk jij mss op Epsi in Temse ? Groeten
|
||||
|
||||
Inderdaad daar staat die elke dag ja.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe ik dacht het. Ik heb daar een tijdje komen helpen op epsi (paar weken terug) als elektricien. Toeval toeval !
|
||||
|
||||
Goed bezig
Leuke wielen
|
|
||||
|
||||
@shon, Had ik dat geweten dan had ik je dat stuurtje laten meebrengen. ^^
Kleine wereld toch? @Audi1981, Echt he, ik ga ze laten stralen en het hart terug zwart zetten en de randen polieren vermoed ik, moet het allemaal nog even bekijken. Bedankt voor de reacties! |
|
||||
|
||||
Jup idd kleine wereld, oftewel veeel golfkes Succes ermee!
|
||||
|
||||
Tijd voor wat nieuw spul,
Nieuwe grote intercooler, 180° bocht voor grote intercooler, oliekoeler met leidingen ect en nogwat kleinspul zoals dichtingen. Ps: Ik haat wachten op spul waar ik al voor betaald heb.. |
|
||||
|
||||
Besefte plots dat er eens wat meer fotos moesten komen in dit topic
dus... G-Lader van bij ruud: Chip: Motor: ( Slechte ) foto van de velgjes die nog moeten opgemaakt worden: Tot dusver waar ik zit. |
|
||||
|
||||
Ok de rempotten achter zijn verwisseld,
Ik heb een schijfrem set die ik wou plaatsen maar na contact gehad te hebben met iemand die al x aantal jaar autox doet met een golf 1 is een goede remtrommel net zo goed aangezien achteraan toch ( bijna ) geen gewicht komt te zitten. Ik had intercooler en oliekoeler met alle toebehoren besteld bij Bar-Tek-Tuning, Maandag avond betaald woensdag middag geleverd ( DE - BE ) Das.. snel? |
|
||||
|
||||
^^ nastyness. |
|
||||
|
||||
ziet er heel netjes uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
De bocht van de intercooler richting het gasklephuis is echt wel een **** om erop te krijgen, |
|
||||
|
||||
tussendoor fototje |
|
||||
|
||||
gaaf kleurtje
zijdeglans?
|