|
|||
|
|||
motor
Hier wat foto's van de bezigheden aan de motor.
Alle lagers heb ik vervangen, de zuigerver en pakking werk. kop moet nog [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Quote:
doe maar rustig aan ,dan ligt het mij ook niet in de weg en lekker bezig zie ik,word straks een nieuwe 1.6 jp |
|
||||
|
||||
Quote:
fase 1: 40Nm fase 2: 60Nm fase 3: nog een halve slag aanhaalvolgorde (links=distributiezijde): 10 4 2 6 8 07 5 1 3 9 (07 is dus 7, maar anders krijg ik de cijfers niet onder elkaar; regels mogen niet met een spatie beginnen... ) Quote:
hoofdlagers: 65Nm drijfstanglagers: * normale bout: 45Nm * rekbout: 30Nm + een halve slag Verder nog: vliegwiel en lagerkappen vd. nokkenas: 20Nm. Let op: die lagerkappen zijn asymmetrisch! En je moet eerst nrs. 2 en 4 monteren en vastdraaien, daarna nrs. 1, 3 en 5. Bron: P.H.Olving. Last edited by Erik Baas : 24-08-2012 at 23:10. |
|
|||
|
|||
Bedankt
|
|
|||
|
|||
hoe groot stuk laadvloer heb je nodig? ik heb de mijne er nu helemaal uit en heb er wel een paar goede stukken uit kunnen halen.. als je nieuwe wilt voor 28 euro heb je een nieuw stuk van 150 bij 38 cm dacht ik kijk maar even bij volkswarenhaus.de
|
|
|||
|
|||
Ik heb een stukje van 30 bij 30 cm nodig en dan hou ik het groot aan.
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik dat zo ongeveer wel heb ik heb meerdere stukken maar door de puntlassen die er zitten heb je geen hele grote oppervlakken die onbeschadigd zijn maar 30 bij 30 lukt wel denk ik.. heb je ook al op volkswarenhaus gekeken?
|
|
|||
|
|||
Net even gekeken, mooie site keuze genoeg nog.
Staat nu in favorieten. Wat wil je voor een stukje plaatwerk hebben? hierden is hier dichtbij goed weekend |
|
|||
|
|||
als het stuk groot genoeg voor je is en je kan het op komen halen dan is een tientje genoeg anders kan je in mail even je nummer sturen kan ik eventueel ff een fototje sturen
delen zitten nog wel in de verf van mijn eigen caddy.. en als je nog andere delen nodig heb... ik heb er naast mijn eigen project nog 2 mk1tjes |
|
|||
|
|||
Hey klasse, je hebt pm
|