|
|||
|
|||
Cool zo met de USLights!
|
|
||||
|
||||
thnx allemaal! gaat helemaal goed komen!
binnekort de dellorto's erop en dan wat pktjes winnen @melvin: ja de lights staan hem zeker goed! @vains: kom binnekort wel een keer met het golfje jou kant op om je corrado te aanschouwen!!
|
||||
|
||||
hahaha..daar gaat de koppelomvormer..
leuk die carbs..maar het ding gaat er wel flink van zuipen moet je maar rekenen verder wel leuk gevonden met die motorkap ed |
|
||||
|
||||
Hoezo daar gaat de koppelomvormer? :P
Flink zuipen zal ook wel meevallen als je hem goed afsteld
|
||||
|
||||
Net ding, die kleine details doen het voor mij
Ben eens benieuwd naar die carbs, ga deze zeker volgen
|
||||
|
||||
Een 2013 update:
Vorige week heb ik de achterlichten opnieuw gespoten: Ook meteen even nieuwe achterlicht rubbers erin: En done: En zo rijd ik nu rond anno 2013: Binnekort de ruit rubbers vervangen en nieuwe chrome lijsten erin en de klapramen erin zetten. Tot de volgende update (kan misschien iets langer duren aangezien ik nu super druk ben met de passat 1)
|
||||
|
||||
Staat er weer netjes bij kerel
|
||||
|
||||
Dat go baby go vind ik wel heel ruig.
|
||||
|
||||
Dat go baby go vind ik wel heel ruig.
Waar heb ie die cops sticker vandaan?
|
||||
|
||||
Haha dat go baby go heb ik stiekem uit 1 van mijn favorite films "gone in 60 seconds"
Heb de sticker van sourkrauts.de Hebben hele ruige t-shirts en stickers Thanks nigel! Je zal hem binnekort wel weer zien op een meeting!
|
||||
|
||||
Quote:
ja ken m, ben eigenlijk al altijd aan t kijken voor die rode pookknop
|
||||
|
||||
Heey Kenny, wilde je project even bekijken maar je foto's doen het niet (meer). Had je cabrio wel even willen zien.
|