|
||||
|
||||
Quote:
Geloof dat je de groene mk3 bedoeld en meneer is al gesommeerd de vlag te verwijderen maar, vanmorgen stond ie er nog met vlag en al |
|
||||
|
||||
Nou dat was dan het Ek 2012.
|
||||
|
||||
We komen heel ver
|
|
||||
|
||||
Hahaha de teleurstelling hier.half kachel je shirt uittrekken en op straat gooien.representing holland joo!
|
||||
|
||||
topic kan wel dicht,slotje
|
||||
|
||||
Ehm nederland.............Boe!
|
||||
|
||||
het is gewoon 1 commercieel verhaal,maar helaas zijn er maar weinig die dat ook doorhebben????!!!
|
||||
|
||||
Fc knudde represent bam!
|
||||
|
||||
belde net met mijn vader die vroeg wat ik van de wedstrijd vond geen idee
heb lekker met mijn zoon chickenrun gezien leuke film wat het word nog twee wedstrijden en nederland is weer groen Last edited by ewcaddymk1 : 10-06-2012 at 20:26. |
|
||||
|
||||
Moesten ze voetballen vanavond dan?
|
||||
|
||||
chickenrun is wel een leuke film ja
|
||||
|
||||
Quote:
'vind ik leuk' |
|
||||
|
||||
Heb hekel aan voetbal, maar eerlijk heb helemaal gezien en Robben moet niet weer woensdag. Dan gelijk v/d Vaart en Huntlaar te plek.
En Kuyt gelijk 2de helft erin. En Robben mooi naar huis sturen, die wil graag alleen wat werken. Maar verder heb ik er gene verstand van. Ook niet vragen waarom, dit heb ik gehoord van een ander, en doe er lekker populair mee? Doe even of ik ook weet hoe het werkt. |
|
||||
|
||||
komt wel geloofwaardig over ,ik geloof je direct
|
|
||||
|
||||
mooi om te zien dat Huntelaar zichzelf op zat te vreten op de bank, weer jammer dat Robben wel even het spelletje in zijn eentje dacht te kunnen klaren... Ben benieuwt tegen die duitsers. want die hebben een sterke ploeg...
Het bier smaakte al te niet prima. En zoals Wolter Kroes het al zong: "We zijn er weer bij, en dat is prima." |
|
|||
|
|||
Quote:
Nog heel even en Wolter kan zingen: we liggen er uit, en dat is PRIMA!! Heb er echt niks mee!
|
|||
|
|||
rukkers zijn het!! Als je 22 kansen krijgt en vervolgens er geen 1 in krijgt dan verdien je het niet om te winnen.
ik hoop dat ze van die Duitsers gaan winnen, maar zie het helaas zwaar zitten. Waar is de Nederlands Elftal van afgelopen Z-Afrika???
|
||||
|
||||
De spelers willen graag met de vrouwen en kids op vakantie, logisch.
Dus maak geen goals en je kunt volgende week op de canarische eilanden zitten
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Commercieel of niet, ik heb vertier en zin in bier, ik support Nederland wel met een fijn flesje bier
|