|
||||
|
||||
Danku, danku mensen!
Nog een kleinigheidje ontvangen via de post: Een brochure van de Golf uit 1986!
|
||||
|
||||
setje th's van rob niks voor hieronder?mooi exemplaar!
|
||||
|
||||
Nee, die wielen van Rob wil ik niet onder de auto. Ik vind 14 inch te klein. Dank
|
|||
|
|||
Erg mooie GTI zeg! Vooral in deze kleur.
Ik vind de originele stalen wielen ook prima staan, dat heeft niet iedereen! Dat verlagen heeft zo'n originele 16klepper niet eens nodig. Juist origineel zou ik zeggen! Maar goed, dat zit er niet in vrees ik.. |
|
|||
|
|||
hoe zit het met dat achterpaneel. Dat klopt niet bij het bouwjaar. Hij is toch niet omgekat hoop ik?
|
||||
|
||||
Kleur is echt geweldig !!
|
||||
|
||||
Achter heeft de auto een keer schade gehad en is gerepareerd (helaas) met een verkeerde achterpaneel.
Enkele weken terug een originele GTI bumper met een rode rand gemonteerd. Volgende week worden de wielkasten voor en achter bewerkt zodat er meer ruimte is voor de wielen die gaan komen
|
||||
|
||||
Mooie originele GTI zeg! Weet je al wat voor velgen je er onder zet, of heb ik daar overheen gelezen? Succes in ieder geval.
|
||||
|
||||
Ben benieuwd welke wielen eronder gaan komen
|
|
||||
|
||||
Later deze week of volgende week komen de wielen er onder. Ik heb ze liggen maar eerst de wielkassen laten bewerken anders komt het niet echt netjes te staan. Dus even wachten nog
Nog een leuke update die ik zelf wel fijn vind, een grill gemoteerd die er in hoort: Ik heb de vorige nog liggen, dat is dus voor een nieuwer type met 4 spijlen. Wel geinig opzich, er zitten nog Hella stickertjes in de middelste lampen en ik heb er zelfs een originele montage handleiding bij. Ik denk dat een van de vorige eigenaren destijds een nieuwer type grill heeft laten monteren als accessoires. Mocht iemand interesse hebben?
|
||||
|
||||
mooie basis! ben benieuwd naar de wielen
|
|
|||
|
|||
Prachtig Golfje! Misschien ook wel mooi om het logo matzwart te spuiten een keer... Benieuwd naar de wielen!
|
||||
|
||||
Velgjes zijn dik! Staan super tof.
|
|
||||
|
||||
Gister ook voorbij zien rijden me de wieltjes, zag er zeker tof uit fredje
|
|
|||
|
|||
Ziet er top uit kerel, helemaal een 5drs..
|
|
||||
|
||||
Zo, foto met de wielen:
17" Steinmetz velgen.
|
||||
|
||||
erg mooi