|
|||
|
|||
Zojuist in parkeergarage van de Poeisz suppermarkt in Oudehaske.
De Golf 6 GTI. Heb even rijdend 2 foto,s gemaakt. Helaas bagger geworden 78-JTV-7 Last edited by Domi : 16-12-2009 at 17:58. |
|
||||
|
||||
zwarte? man kalend? das mijn oude buurman.. heeft altijd als een van de eerst in NL een gti nieuw type voor de deur
|
|||
|
|||
Zilver
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij bedoeld Richard een kalende zwarte man
|
||||
|
||||
nee..... een zwarte gti
dan had ik wel "blauwe" gezegt
|
||||
|
||||
Zwarte golf Mk4 Plat tegen de grond, rond 17:30-17:45 in winsum (Gn)
|
||||
|
||||
blauwe golf 1 , volgens mij bekende van het forum! deze is in maastricht gespot bij de heuts in de buurt...(was aan het touren...dus ging niet na de heuts )
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de A13 richting Rotterdam een groene golf rally (sx-rp-**) achterop een trailer. Nr 39 uit het rally register.
En reed Alberto rond 19.30 op het A12 bij zevenaar richting Duitsland? René (Tiefleger) Last edited by Tiefleger : 16-12-2009 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond 15.20 uur een rode golf 1 met kleine velgen op de weg van Kampen naar 's Heerenbroek in de sneeuw.
Eigenlijk best wel zonde |
|
|||
|
|||
dinsdag op het werk een golf R, zal morgen ff een fotootje maken
|
||||
|
||||
Vanavond op de A2 bij Maastricht Airport richting Eindhoven kwam mij een verlaagde golf 3 voorbij stuiteren met kenteken (JX-DT-**)
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Vanmorgen in Winterswijk een groene golf 1 op volgens mij witte 13" classics. En van de A50 af richting Wageningen een beige golf 2 met 15" wieldoppen op 14" velgen met gele achterlichten. In de buurt van Zutphen een goud/brons kleurige golf 1, en vanmiddag weer in Winterswijk een beige golf 1.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
Nope ben niet op de A12 geweest deze week hele week in noord duitsland / denemarken geweest |
|
||||
|
||||
ja rick, die bijna kalende man dat was ik. deze keer zonder schadeauto . lekker ff een bakje koffie gehad oja en mijn naam is dikkie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha sorry zal de volgende keer beter opletten! tegenwoordig neem ik de golf mk5 wel mee van pa en ma
|
||||
|
||||
Quote:
ik moest hem even mee helpen de verlagings setje eronder te zetten blijft ook mooi spul die bmws
|
|||
|
|||
Vandaag tegen 12.00 uur tussen Halfweg en Amsterdam: 49-TG-DR gespot en ff gezwaaid.
VOLKSWAGEN PASSAT C DIESEL 40 KW (een witte) Datum eerste toelating 03-07-1981 Datum aanvang laatste tenaamstelling 28-05-2009 Datum eerste afgifte Nederland 14-08-2006
|
|||
|
|||
Quote:
hahahahaha je was net weg, toen ik me bedacht dat ik weer je naam niet had gevraagd tot de volgende x koffie staat klaar, dikkie
|
|||
|
|||
vanmiddag: Volgens mij was het tom, in een hele platte grijze mk2 met 8k xenon bij roy thuis.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die golf 2 die jij bedoelt staat in renkum bij de papier fabriek. Is van een oud collega van me,het is een 5 deurs uitvoering en goed laag.