|
||||
|
||||
wees blij dat het niveau hier weer een procent of wat omhoog is gegaan.
dat die goser van geen kanten spoort mag duidelijk zijn.
|
||||
|
||||
Mee eens Gerben,
Eigen smaak en visie is inderdaad nodig, maar dit was wel errug over the top gegaan,.. In elk geval blij dat t Golfje verkocht is (mét originele bumpertjes er op )
|
|||
|
|||
Quote:
haha! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ze houden de moet er in op t E30 forum haha. eerst zeggen, jammer van het geklaag op t volksforum. En na het vast tape van de voorbumper ging het toch wel iets te ver. Die mensen weten in iedergeval precies hoe wij ons voelde...
|
|
|||
|
|||
Ook hier maar even mijn ongezouten mening geven:
'Waar gaat het over zeg stel kleuters, man man man. Laat die jongen lekker zijn auto('s) verbouwen op de manier zoals hij wilt. Of moeten we allemaal op BBS gaan rijden en de auto zo laag mogelijk gooien om wel leuke reacties te krijgen en 'erbij te horen'........' |
|
||||
|
||||
Quote:
here we go again, t ging (mij althans) niet om zijn smaak, t ging om t feit dat hij serieus achterlijk bezig was, met banden rijden die verkeerd om liggen, flexen in spatborden, en dat hij gewoon uit z`n nek lult. zeggen dat hij duizenden euro`s had neergelegd voor velgen die een paar 100tjes kosten enzenz. kan wel ff doorgaan.....
|
||||
|
||||
Quote:
En dat is jou mening ,klopt |
|
|||
|
|||
Ik snap je zinsopbouw, maar het is zo jammer dat zo een persoon zo onwijs de grond in getrapt wordt...
|
|
||||
|
||||
als deze persoon zou gewoon eens met beide benen op de grond blijft .
en niet te veel luchtfietst dan kun je ook normale reactie verwachten op een forum, als je wel op een forum actief wilt zijn , is dit niet de manier volgens mij dus wie de bal kaatst................... |