|
|||
|
|||
Quote:
stond gewoon een file voor op een gegeven moment |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, en daarom hebben Bernd en ik er geen foto van met onze autos..
|
|||
|
|||
Coming soon on http://jolandaphotography.nl
Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes geduld dan staat het tweede deel online. |
|
||||
|
||||
Quote:
Even lezen hé ,staat een knipoog achter , zal eens vragen aan de volksforumcrew of ze die knipoog ook groter hebben En deze opmerking stond in een reactie op de tekst van twan ,die weet wel dat het een geintje is , gelukkig lopen wij al wat langer mee in dit wereldje Enne @ jacksters , een golf is mij gewoon te kort , heb ze wel gehad ,maar er miste steeds iets, daarom heb ik ook een jetta en 2x een golf Variant
|
|||
|
|||
En als je iets verder door reed dan was daar in een zij weggetje een veel groter vliegtuig waar niemand stond.
|
||||
|
||||
Quote:
damn, jammer
|
||||
|
||||
Dan gaan we daar volgend jaar heen.
|
|||
|
|||
Ik zie nu dat zo'n zak toch wel heel erg goed werkt! Iemand meer ervaring mee en/of goed adresje voor?
|
|
|||
|
|||
Hieronder enkele voorbeeldjes van het eerste deel van M.I.V.W.
Voor meer foto's (uit het eerste deel) ga je naar: http://jolandaphotography.nl |
|
|||
|
|||
Even snel een foto van dat andere vliegtuig.
|
|||
|
|||
Ik stond op het punt om al het overige filmmateriaal de prullenbak in te slepen maar heb er toch nog maar een filmpje uit geperst.
filmpje MIVW Part 2 Stuff that just didn't make it to Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=WX4-60NHtc4 |
|
|||
|
|||
Quote:
als dit al materiaal is wat je in de prullenbak weg zou gooien Patrick.... volgende keer wat langer op het Show&Shine terrein filmen aub..... enne wat mij betreft mag je ook naar VW Fanatics komen op 28 Augustus |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd toffe film (de eerste ook al!) Toen ik terug reed van MIVW richting eindhoven werd ik ingehaald door een blauwe golf met een sticker "Daily Bitch" op de achter ruit in de linker boven hoek. die heeft een paar foto's van mijn golfje gemaakt (op de snelweg) en die zou ik heel graag hebben! Dus als iemand ze al ergens heeft gezien of heeft hoor ik het graag! |
|
|||
|
|||
Lekker muziekje er ook onder Pannapatje! Trouwens, jij reed toch in die zwart-groene 6N? Nog steeds in bezit?
|
|
|||
|
|||
Tnx
Ik rijd nog steeds in de zwart groene 6N Als ik het goed heb reed jij in de bordeaux-rode toch, die inmiddels een flinke transformatie heeft ondergaan. Prachtig project weer. Tenminste als ik de juiste persoon voor me heb. |
|
|||
|
|||
Niemand die meer weet over die luchtzak onder die auto? Was ik ook wel benieuwd naar
|
|||
|
|||
Heb inmiddels adresje gevonden waar je ze kan bestellen, kunnen tot 3 ton en je sluit ze aan op je uitlaat. Werkt alleen als je maar 1 pijpje hebt, dus helaas niet voor veel auto's .. of er moet een auto in de buurt zijn met een enkele uitlaat
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
www.conrad.nl bedoel je? |
|
|||
|
|||
Nu ben ik toch nog benieuwd wie er nog foto's van die paarse Passat 3BG op TH Lines met dat spierwitte interieur!!!!!
|