|
|||
|
|||
Ik heb een uitlaat van fox
Ik had er nog nooit van gehoord maar hij bevalt goed 63 mm rvs vanaf het spruitstuk naar achter nieuw voor ongeveer 350€ |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een Groep A SuperSprint spaghetti - Maatwerk pijp - Simons Groep A tussendemper - Simons Groep A einddemper. Geluid is prima naar mijn zin.
Zou graag nog Groep A een PowerSprint einddemper plaatsen (SuperSprint is bijna niet te vinden meer en niet betaalbaar meer..) maar dat is dan alleen voor de looks van het omhoog gaande pijpje..
|
||||
|
||||
Binnenkort eens kijken hoe dit past. Uiteindelijk toch op een systeem van Novus uitgekomen Wel leuk om het verschil in diameter te zien tussen het originele systeem en dat van een G60
Cabby Last edited by Christiaan : 11-05-2019 at 13:40. |
|
||||
|
||||
Leuk systeem !! Klinkt vast ook best straks..
|
|||
|
|||
Ik heb een spaghetti erop, kat eraf, middendemper eraf en powersprint einddemper. En dat allemaal groep a. Geen omhoogstaand pijpje.
Heerlijke sound maar ik heb geen g60. Alleen op de snelweg iets minder....
|
||||
|
||||
Quote:
had ik in het begin ook onder mijn golf1 16V, maar daar zat al snel een tweede demper bij tussen |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij mij zit er een spaghetti midden demper en eind demper, en heb enkel nog maar een stukje in het straat gereden, gaan de buren leuk vinden Wil niet weten wat het is zonder midden demper!!!
|
|||
|
|||
Ik vind het heerlijk!
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij heb ik een Novus eronder liggen. mooi kalm en niet te gek... zou ook sterk zijn met een 1.3 ik heb het systeem wel effe gelijk gebeitst zodat die me niet op de lassen gaat rotte |
|
||||
|
||||
De uitlaat zit er inmiddels bijna helemaal onder. Nog even een passend flexibel stuk halen om het laatste stukje netjes aan de sluiten. De pasvorm is in ieder geval prima
Daarnaast afgelopen zaterdag met de kabelboom aan de slag geweest. De bestaande bedrading nagelopen en waar nodig gerepareerd. Bekabeling voor de accu in de kofferbak in orde gemaakt. Ook al ver gevorderd met het aanpassen van de kabelboom voor de motorruimte. En daarbij ook nog de nodige hulp gehad Weer een stapje dichterbij....
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn dit leden van die club waar ze lelijke mensen helpen ook eens onder de mensen te komen?
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? Wil je soms ook lid worden? ;-p |
|
|||
|
|||
flexibel deel voor het laatste stuk?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
TEEEEEEEERING... ken ik jou al zo lang?
|
||||
|
||||
Die uitlaat is erg, erg, netjes!
|
||||
|
||||
Quote:
Het laatste stuk als in het laatste stuk wat nog aangesloten / pas gemaakt moet worden Afgelopen weekend niks aan de cabrio gedaan, samen met een van die knappe mannen hierboven een biertje gedronken aan de Wörthersee....
|
||||
|
||||
Leuk project man! Heb 'even' het hele topic doorgelezen en je bent lekker bezig. Zie wel dat iedereen hetzelfde probleem heeft: een huis gooit altijd de planning in de war Ik heb herkenning..