|
||||
|
||||
Nice!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
deze zijn voor de jetta |
|
||||
|
||||
Geweldig project !! Meer info hier dan op vwforum volgens mij, want daar ben ik m uit het zicht verloren
Maar helemaal top bezig hoor.. Succes met de wagen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
ZIEN!
|
|||
|
|||
Zo,een tijdje niets van me laten horen maar zijn toch druk bezig geweest
Ik had voor wilco alle kit van de veerpoot bakken achter eraf gefohnt wat een takke klus maar het is eraf De heren zijn nu druk bezig om deze ook door te lassen evenals de ophogong voor de pedalbox,zal er v.d week wat fotos van plaatsen Had vandaag de reservoirs opgehaald voor de remvloeistof |
|
||||
|
||||
Vraagje wat is het nut van 3 aparte reservoirs?
|
||||
|
||||
Enige wat ik me zo snel kan bedenken is het snel kunnen opsporen van lekkages aan je systeem, als er in een potje het niveau daalt dat je dan weet waar t zit en dat je niet gelijk alles kwijt bent? Maar ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het nou echt is..
|
||||
|
||||
Gescheiden circuits, verschillende soort remklauwen houdt ook soms in dat er twee verschillende soorten vloeistoffen gebruikt worden.
In bepaalde materialen MAG je geen silicone vlieistof gebruiken. Maar ook om het gescheiden te houden inderdaad. Mocht er wat aan de hand zijn dan is dan maar op 1 as en niet overal tegelijk. Dit betend wel dat je voor een 02A of 02M of de 4wd varianten daarvan gaat!
|
||||
|
||||
Oké ben je van plan om dot 5 of dot 5.1 te gebruiken? En dot 4 voor koppeling? Komen er dan ook 3 losse cilinders op? Of doe je voor remmen 1 hoofdrem cilinder?
|
|||
|
|||
Quote:
thanks herm btw 02a komen idd losse cylinders op de pedalbox, |
|
||||
|
||||
Wat een ongelovelijk gaaf project is dit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
02J |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
gisteren de golf in levende lijve gezien .
ziet er erg goed uit hoor . mooi project ook .
|
||||
|
||||
Wow,deze blijft vet!!! ben benieuwd naar hoeveel uurtjes carrosseriewerk er in dit project gaan.
Hoe dan ook,vooral doorgaan |
|
||||
|
||||
WooW!
Het dak gaat eraf!! Gaaf hoor! Idd 02J is bijna zelfde bouwvorm dan 02A Ben zelf ook met 02J bezig nu.
|
||||
|
||||
alweer zo'n dik project
met het dak eraf dat wou ik niet maar is wel veel makkelijker met het aflassen van de bovenzijde van de kooi ook deze hou ik in de gaten succes met de ombouw
|
|||
|
|||
Quote:
komt straks wel een mooi carbon dak op ik wil iedereen bedanken voor de positieve reacties,en is het niet geweldig hoeveel mensen er bezig zijn met een race georienteerde auto,je ziet het steeds vaker,en kan dit zeer waarderen,echt super |
|
||||
|
||||
haha moeten gewoon extra circuits voor aangelegd worden als we allemaal klaar zijn.
goed bezig hier,ik ben[mede door alle andere builds hier]flink aan het herorienteren.
|
|||
|
|||
Is dat ding nou nog niet af? Vind ik helemaal niet erg kan ik mooi ff voorpiepen bij de spuiter.
|