|
||||
|
||||
Quote:
oh ik dacht dat jullie al weg waren want jw en split zijn gister al vertrokken
|
||||
|
||||
Die doen de toeristische route
|
|||
|
|||
Ben er klaar voor . waar blijft die Bora ?
|
|
|||
|
|||
Zojuist de laatste dingetjes gechecked aan de Worthersee-cruizer, alle meuk erin gepropt, en vannacht rustigjes aan die kant op tokkelen, heb er nu al enorme zin in!!!
|
|
||||
|
||||
Wij zitten alvast vlak bij munchen in het hotel. Morgen ochtend nog het laatste stukje
|
||||
|
||||
Zo, alles is ingepakt en ingeladen. Nu nog even paar uur slapen en dan straks die kant op
|
||||
|
||||
Donderdagochtend begonnen met de ombouw van de Santana 1.6d naar 1.6td, net om 10 uur de sleutel omgedraaid en hij startte
Misschien zo nog een beetje slaap pakken en om 4 uur gaan we richting Oostenrijk |
|
|||
|
|||
mijn b4 tdi staat er naar de paar kleine dingen er helemaal klaar voor
en de 30ste is dus de meet bij de faakersee?
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
wij zijn nu aan het pakken.
om 12.00 gaan we rijden richting Munchen en daar pakken we even een hotel. dan maandag ochtend richting Velden. heb dr zin in.
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat je toch die kant op mag/kan.
Doe het rustig aan en veel plezier aan de SEE. Wij moeten helaas nog even wachten tot vrijdag. Gr Jan.
|
||||
|
||||
ow ik kom niet met de skoda.. kom met een q7
|
|||
|
|||
ik vertrek vanavond om 3:00
dus hoop nou nog beetje slaap pakken. en tot daar
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow!! Toch maar wel! 500 pk is ook een stuk lekkerder op de autobahn! |
|
||||
|
||||
nee met een 3.0 tdi van de zaak
|
||||
|
||||
Dat is zeker goed het is hier onwijs warm de therometer op balkon geeft nu 31'c aan en dat is vanaf 13.00 al niet meer in de zon.
we zitten helemaal super hier. Vrijdag zijn we er nog wel. Ik rij met mijn grijze golf gtd met gele mistlampen in de grille. misschien zien we elkaar nog. Quote:
|
||||
|
||||
Jeetje, wat is het prachtig hier.
Om de zoveel minuten zie je ook nog een mooie auto. |
|
||||
|
||||
Voor wie nog twijfelt: Komen!
|
||||
|
||||
Dat jullie steeds online zijn zeg...toen ik daar was, had ik daar helemaal geen tijd/interesse voor