|
||||
|
||||
Ik heb er ook lang op moeten wachten voordat ik zover was..geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens
Wees er idd maar blij mee dat die van jou harder is, want die rotte zooi is echt een ramp maar daar ben ik nu gelukkig ook vanaf @ Chris, ja klopt ook wel maar ik loop nog te klote met mijn kabelboom en heel mijn onderstel moet nog uit elkaar en opgeknapt worden. En er zullen ook nog wel verschillende dingen zijn die tegen zitten of die ik mis of iets dergelijks. En ik wil eerst weer een aantal fatsoenlijke kilometers maken voordat ik zo'n lange afstand afleg. Last edited by Golf_84er : 28-03-2010 at 22:04. |
|
||||
|
||||
daarentegen is die van jou wel belastingvrij,dat had ik ook wel gewild
|
||||
|
||||
Ieder zo zijn voordeel
|
|
||||
|
||||
Kabelboom heb ik voor je liggen, had ik al gezegd hè.
Dat je de rest ook in één keer netjes wil doen is alleen maar goed. Maar stiekem duim ik toch voor je dat je 't haalt naar östereich.
|
||||
|
||||
Stiekem hoop ik dat ook maar dat ga ik toch maar niet doen
Morgen de body en lossen delen spuiten |
|
||||
|
||||
Merk je 't denk je als ik voor morgen nog effe jouw en mijn auto omruil?
|
||||
|
||||
Kleine kans dat ik het niet merk maar wordt wel lastig voor je want hij staat bij mij op werk binnen achter slot en grendel
|
|
||||
|
||||
Yesss
De body is afgelopen avond gespoten. Nu alleen nog de lossen delen en als het weer een beetje mee zit en het blijft vrijdag avond droog, dan gaat hij op de transport. Hier foto's van de gespoten body. |
|
||||
|
||||
En we hebben..... GEEN KLEUR!!!
Heel goed kerel!! Stinkjaloers!!
|
||||
|
||||
ziet er strak uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ziet er heel goed uit kerel
helemaal goed!!! nu gaat het zeker allemaal goed komen. zie het vrijdag denk ik wel even!! ps, de uitlaat klem is niet meer nodig, had zelf nog wat liggen |
|
||||
|
||||
wauw Petje af hoor, nu heel voorzichtig op bouwen en gaan met die banaan. De mooiste '84-er golf die er straks rondrijdt
Alpinewit, strak en laag.. Nu ik het zo overdenk: doe het opbouwen maar ff snel, ik kan haast niet meer wachten op de foto's
|
||||
|
||||
ziet er super uit maat, had hem gister avond gezien voor het spuiten, netjes gedaan nu zo snel mogelijk naar oijen zodat we hem in mekaar kunnen zetten! ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Quote:
lekker nutteloos ampi hehe wel lekker nummertje |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit Robbie!
keep up the good work..
|
||||
|
||||
deze wordt nog beter als origineel
echt geweldige bak gaat dit zijn! |
|
||||
|
||||
Dat zou wel een fijn gevoel zijn
|
||||
|
||||
Robbie! Super gaaf joh! Z'n groene neefje vraagt al naar hem...
|
||||
|
||||
donders mooi man
|
||||
|
||||
Thnx voor de reacties heren
Ben echt dik tevreden over het spuitwerk! Collega, bedankt! Gister avond hebben we nog de lossen delen gespoten en vanavond heb ik de holle ruimtes ingespoten met wax en de deuren erin gehangen. Vervolgens heb ik hem vervoert naar de plek waar die wordt opgebouwd, dus ampi hij staat bij zijn mango groene maatje! Hier nog wat foto's van de vorderingen Eenmaal in oijen aangekomen! |