|
||||
|
||||
Had nog even een foto geschoten van de 2 DubClub auto's die aanwezig waren. 35i van Tieske en Golf 2 van Ferdie..bij deze
Hier ook nog 2 foto's van Tieske zijn 35i onderweg naar Deurningen. Heb zijn topic gezocht maar die heeft hij blijkbaar nog niet eens. Dus drop ik de foto's ff bij jou Ferdie! Last edited by Golf_84er : 12-03-2010 at 17:30. |
|
||||
|
||||
Bam!
|
||||
|
||||
5 man in de Dubclub taxi... ziet er goed uit jongens! Leuk details ook Robbie, de foto met de sticker op de buitenspiegel van de Dubclub racert
|
|||
|
|||
Is veel geflitst onderweg
|
||||
|
||||
Zag er indd erg goed uit hoor daar op de weg..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Kiek ze goan!!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
je ziet het zoveel, en zoooo jammer he.
bouw je een vette auto en als hij af is dan naar een paar meeting en daarna gelijk al de verkoop in vandaar mijn vraag: waarom doe je hem weg? plannen?
|
|||
|
|||
Quote:
noem het maar : ikbengauwuitgekekenopmijnauto-hype! heb er zelf ook last van!
|
||||
|
||||
ik hoop dat ik daar geen last van krijg.
is zonde van alle uren die erin zitten.
|
||||
|
||||
Tsja, de een heeft er genoeg van en verkoopt hem, de ander heeft er genoeg van en past hem aan. Beide zijn te begrijpen, ik hou meer van dat laatste, inderdaad omdat er al zoveel geld en vooral tijd en werk in is gegaan.
Succes met de verkoop kerel! Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.
|
||||
|
||||
Nou om ff dat argument uit de wereld te helpen.. Ferdie heeft een Porsche gekocht waar hij al heel lang naar opzoek is. Dus vandaar de verkoop van deze nette golf..
Hij gaat hem morgenavond (vrijdagavond) ophalen, ik ben erg benieuwd!! Een Porsche binnen de dubclub zie ik wel als een aanwinst trouwens |
|
||||
|
||||
Porsche?
Iets zegt me... GT3RS met oranje strepen op de zijkant. Nieuwe DubClub Racert:
|
||||
|
||||
Haha ja was het maar zo'n feest Hij is rood, heeft een polijst/poetsbeurt nodig en meer zeg ik niet. Ferdie brengt jullie het weekend wel op de hoogte verwacht ik!
|
|
||||
|
||||
hehe
|
||||
|
||||
Zo.... De Dubclub Racert is ontmanteld! Afgelopen vrijdagavond zijn Misha en ik als een dolle aan het schroeven gegaan om alles eruit, eraf en los te schroeven. Kleine impressie van het proces:
Zo staat ie er nu weer bij, zoals ik hem gekocht heb: Overigens gaat de auto inderdaad wat snel weer weg. Ik heb er 3 meetings en Worthersee mee 'gedaan'. Rob heeft al verteld wat er aan de hand is: ik heb een Porsche gevonden die me toch wel aanstond. Ik had een aantal specifieke eisen die ik niet zo vaak tegen kwam. Aangezien 2 hobby auto's eigenlijk net wat te veel is voor mij en ik maar 1 garage heb, gaat de Golf weg. Wat links naar de verkooptopics: Golf: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70452 Kuipstoelen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70846 Wielen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70844
|
||||
|
||||
Check die bil!
|
||||
|
||||
Furb! Komt de porker hier ook nog ergens terug in z'n eigen topic? Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Ooit wel Martijn!
Pff... ik ben eigenlijk net te vroeg geweest met het uit elkaar halen van de Golf. Geloof het of niet maar de Performance VW wilde een photoshoot van mijn auto maken. Ze hadden hem gezien in Oostenrijk. Was wel erg leuk geweest! Oftewel, een Golf die half in de PVW stond is te koop! Grijp je kans, weg = weg!
|
||||
|
||||
Ja dat is nou echt balen .. was echt supertof geweest, zeker ivm alle haters