|
||||
|
||||
Hoe is het met die witte parel? Heb je er nog wat aan gedaan?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, helemaal niks meer. Krijg d'r gewoon de tijd niet voor. Ben veel aan 't werken de laatste tijd, omdat 't binnenkort wat minder druk wordt. Maar de loods waar ie nu in staat is ook verhuurd of verkocht, dus is ie maar weinig open de laatste anderhalve maand en kom ik er niet eens bij al had ik de tijd. Hopelijk kom ik bij Frank in de stalling wat beter uit de voeten en geeft de winter me wat tijd om die roestbak klaar te maken. Donderdag eerst maar eens de witte richting Venlo brengen.
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Biezelmans! En toch gaat het er waarschijnlijk gewoon weer terug uit. En lol @ ??????
|
||||
|
||||
Quote:
O, en waarom? andere plannen...of gewoon nie mooi ofstro
|
||||
|
||||
Vind die standaard achterbank wel lekker handig. Makkelijk plat te gooien, sluit mooi aan, en zit net zo goed niet verkeerd.
De Corrado-bank hou ik gewoon voor erbij, voor als ik wat tijd en centen overheb om het alles mooi passend te maken. Mooi vind ik het zeker, maar 't is momenteel niet het belangrijkste op de to-do-list.
|
|||
|
|||
Quote:
Zal kijken dat ik de rode loper voor U uitleg... Zaterdag hele dag op U gewacht.....
|
||||
|
||||
Quote:
Danku danku! Maareh... gewacht? Que? Ik ga me erg schamen als ik iets heb afgesproken en 't compleet vergeten ben.
|
||||
|
||||
Maar vertel eens.....die rode Golf die ik poste....dat was jouw kleur?
|
||||
|
||||
Quote:
chris heeft tegenwoordig 2 roestbakken
|
||||
|
||||
Quote:
Jow. Heb die oude ketel van Der Einzer overgenomen. Ook een oldtimer, maar volgens mij met wat meer werk dan de jouwe. Was al een hele tijd gek van rode mk2-tjes, en er een paar keer voorgestaan eentje te kopen. Ze waren alleen telkens tornado-rood. Toen ik die mars-rode zag moest ik 'm hebben... wrak of niet. Morgen met de aanhanger die kant op om hem op te halen. Quote:
@Nol: begreep dat je gewoon in de garage aanwezig was? Morgen zie je me in ieder geval wel. De aanhanger staat al voor de deur.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 22-09-2010 at 23:08. |
|
|||
|
|||
Haha, weet niet, meende ergens gehoord of gelezen te hebben dat je afgelopen zaterdag al zou komen, was wel benieuwd naar je MKII, maar die ga ik morgen zien....
Ik ben van ong. 9-11.30u daar.. Zie je morgen! MVG Nol
|
||||
|
||||
Quote:
Komt in orde. Om 9 uur kan ik de auto uit de stalling halen hier, dus kwartiertje later ben ik uiterlijk op weg.
|
||||
|
||||
Kom je ook al erbij in de loods ? Dat wordt nog veel te gezellig daar, krijgen we helemaal niks meer gedaan Ik zal er binnenkort ook weer zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jip. De auto staat er sinds vandaag. De jouwe is die groene mk1 toch? Wat 'n mooi apparaat! De rode '85 van Der Einzer / Martijn staat nu ongeveer 'n uurtje hier voor de deur. De rit heeft veeeeel langer geduurd dan verwacht, en bij iedereen net weer wat langer blijven hangen dan de bedoeling was. Maar, weer wat nieuwe gezichten bij de forumnaam leren kennen, en 't was bij iedereen gezellig. Heren (en dame), bedankt voor de gastvriendelijkheid! Andere update mbt. de witte komt morgen waarschijnlijk. Dan komt er ook 'n topicje van de rooie.
|
||||
|
||||
Quote:
Die rooie..... hij is gek!!
|
||||
|
||||
Quote:
Geloof me... dat issie ook!
|
||||
|
||||
als je hem net zo gek als mijn rooie wil, heb ik nog wel een tdi blokje voor je liggen
|
||||
|
||||
Zo broodfanaatje, er wordt teveel gepraat in dit topic, en te weinig gepost aan foto's van de werkzaamheden ......
Dus kom op, de de overall aan en ga aan de slag please?? Want het is zo'n veelbelovend leuk project! |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha ik heb het gemerkt . just in time Maar was prettig je gesproken te hebben in real life Zie het topic over die 'rooie' wel tegemoet
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, groene is van mij. Thanks voor het compliment Hopenlijk zien we ons binnenkort eens in de loods |