|
|||
|
|||
Quote:
dank u dus, vandaag het motorblok gespoten: dus eigelijk is alles klaar kwa motor, dus ben ik aan de golf zelf begonnen: roest blijkt gelukkig minder erg dan gedacht |
|
||||
|
||||
Alles ziet er keurig netjes uit! als dat straks klaar is is het ieder minuutje waard, al zijn het er waarschijnlijk erg veel
|
|
|||
|
|||
hééééééééééééééééééééééééà ©Ã©Ã©l veel
een paar uur later: |
|
|||
|
|||
Er gingen allerlei horror verhalen over de voorenste subframe bouten die nogal kunnen vastroesten, ik had geen enkel probleem ermee, zo zagen mijn bouten eruit:
nieuw ofwat? Subframe is er dus moeiteloos afgekomen. En toen kwamen er 2 pakjes binnen deze ochtend: waarin het volgende zat: VEEL dichtingen, cilinderkopbouten, motorsteunen, filters, etc. skf waterpomp: verder heb ik mijn ophangingsdriehoeken eens opgekuist, die kogel van de zijde waar het ongeluk mee gebeurd is, is compleet naar de kl***n. verder dan mijn velgen opgekuist, gepolished en gewaxt: Last edited by Ice_ken : 12-09-2011 at 16:18. |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal super uit!
|
|
|||
|
|||
voila, weer een dagje werken achter de rug.
de GTI zelf at the moment: bobine, nog steeds de originele uit fabriek: ik zorg er natuurlijk voor dat je de logo's nog kan lezen: remvloeistofvatje, idem origineel uit fabriek: stuurhuis, ook origineel uit de fabriek: |
|
|||
|
|||
Zeer mooi projectje !!! Als 't eenmaal af is, is elke seconde werk 't waard geweest !
grts
|
|||
|
|||
dank u ,
Deze morgen beginnen schuren met 2, we hebben goed voortgedaan. In de namiddag nog verder gedaan en voila om 16u zag het er zo uit: Ik heb alles al in de zinkspray gezet omdat het niet zou gaan roesten. eerst alles zo gezet: gatenkaas:| kreukelkaas: strakke kaas, met 1 gaatje: overall view: |
|
||||
|
||||
Respect man, lekker bezig!
|
|
|||
|
|||
plaatwerk is besteld, motorruimte krijgt zo goed als zeker een wrinkle finish. Dus geen cleane smoothe motorruimte zoals je mss verwacht had.
zoiets, maar dan in het wit hé |
|
||||
|
||||
netjes,ga je de 2 voorste panelen/onderste binnenschermen vervangen?
|
|||
|
|||
Quote:
ja, de gemarkeerde stukken zijn besteld en worden eringelast: Dit gekocht op Ebay:; handig voor als de motor terug in mekaar gaat. |
|
|||
|
|||
oldskool tuning, portmatching
|
|
|||
|
|||
mijn wielkasten eens opgefrist, kmoet nog e paar dingen retoucheren.
De binnenbalken zijn ook behandeld tegen roest. Last edited by Ice_ken : 20-09-2011 at 14:24. |
|
|||
|
|||
kleppendeksel/distributiedeksel en 1 of andere plaat die tegen de motorkomt langs de distributiezijde |
|
||||
|
||||
gaat proper zijn alsem terug in elkaar steekt he
|
|
|||
|
|||
vers van de spuitcabine:
|