|
|||
|
|||
Quote:
Die Octavia RS heb ik niet gezien, ons nog gezien? Wij waren met 2 zwarte Lupo's, een groene G60 en een zwarte Octavia RS! |
|
|||
|
|||
Quote:
Wij waren met die T5 en T1, we zitten ieder jaar in dat Hotel.. |
|
||||
|
||||
dikke combi
|
|
|||
|
|||
Vonden wij ook al, volgende keer ga ik overigens gewoon weer met een GTI!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is tie dan. |
|
||||
|
||||
Quote:
De RS heb ik gespot!! Ook een forum-lid?? En deze? Daar stonden nog meer dan een paar zwarte polo's in de buurt... De Lupo met de BBS-en hoorde ook bij jullie groepje? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha, ja was benieuwd omdat je zei dat je ook met een RS was Maar die jongen is geen forumlid hoor. Die G60 ja, en in hetzelfde rijtje stonden wij met de Lupo´s (op Ronals en HTN´s) Eigenaar van de Lupo op BBSen ken ik wel, maar was niet met ons mee. |
|
||||
|
||||
Mijn auto stond onder op de parkeerplaats bij de Pyramidekogel. Helemaal standaard. Die van je maatje was nog iets verlaagd zag ik. Was benieuwd of het alleen veren waren en wat zijn ervaringen zijn.
|
|
|||
|
|||
Oke, niet gezien helaas...
Die van hem is 4cm fabrieksaf verlaagd en rijd op 18". Ervaringen zijn geloof ik wel goed met die 240 pk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de 18" skoda velgen en standaard(tov het normale model) zijn ze lager..., maar nog steeds te hoog. Die 4cm maakt het dan precies perfect. Nog normaal met te rijden, maar ook niet te hoog. |
|
||||
|
||||
Quote:
relaxed! krijg nu al weer zin in die grote schnitzels daar bij Marco's! Was dit jaar wel lachen met de sheriff mobiel. Heb wel veel aandacht gehad met de variant, helaas ook van de politie. Ik ben echt vaak aangehouden. Dat was wel klote! Ze snappen daar mijn Amerikaanse blauwe kentekenplaten niet. En ze waren aan het zeuren over de hoogte van mijn auto. Ondanks dat hij niet niet zo laag oogt, ligt de vooras zo'n 6cm van de grond en dat moet volgens de regels daar 11 of 12 zijn meen ik. De laatste keer dat ze me aan de kant haalde waren ze aan het twijfelen of ze me naar de technische keuring zouden sturen. Last edited by retrocaddy : 12-06-2009 at 08:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee bram.... Snap dat gezeik elk jaar daar over onze auto's echt niet, heb het er al vaak over gehad met mensen en hoor altijd hetzelfde onze auto's hoeven NIET aan hun eisen te voldoen want we vallen onder de nederlandse wet qua auto specificaties anders zouden ze ons ook in duitsland van de weg af moeten houden omdat wij geen uitgebreidt apk specificatie hebben van de auto. Iemand een idee waarop we dat gezeik kunnen voorkomen ?? want die spanning elk jaar of je de week wel doorkomt met auto en al zal ondertussen iedereen wel beu zijn.. groetjes roy |
|
||||
|
||||
De zin om volgend jaar weer te gaan wordt op deze manier steeds minder.
Maar volgens mij kun je er niets aan doen, want wanneer je daar als gast bent moet je wel aan de regels van dat land voldoen.(heeft volgens mij emile via de anwb achterhaald) de politie daar vertelde me dat ik volgend jaar een document moest mee nemen van de RDW waar op zou staan dat de hoogte van mijn auto zo origineel is en dat het is toegestaan om zo te rijden. Dat is natuurlijk onzin, want zodra je daar aankomt zetten met een dergelijk document(wat volgens mij niet bestaat) zeggen ze waarschijnlijk dat de regels daar anders zijn en dat ze daar niets mee te maken hebben. Ik vraag me dus af of je er iets aan kunt doen? Wat ik heb begrepen is dat die orange type 1 met die ronal turbo's daar ook zijn kenteken is afgenomen.? |
|
||||
|
||||
Heb idd van emile gehoord dat we ons hebben te houden aan de regels van oostenrijk,
de apk die wij op onze auto's verkrijgen gelden alleen maar voor nederland Dat wil dus dan zeggen dat we niet met goedgekeurde auto's rijden in de rest van europa Maar dergelijke documenten verschaffen ze niet bij de RDW want dat is hier niet nodig....... Dus al met al zullen we er niets mee opschieten en gebukt moeten gaan onder de regels van de oostenrijkse dictatuur groetjes |