![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nouja, je hoofd zou dan nog tot daaraan toe zijn.. maar een originele LM krom zou echt niet kunnen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat de adapters deze maand binnen zijn. Er was wat vertraging vanuit de hardware leverancier voor de bouten enzo ivm de feestdagen
![]() Als ik ze heb kan ik eens gaan passen en meten en dan kunnen de velgen ook richting Puc om gepolijst te worden ![]() Hier een slechte paint bewerking van een verlaging met de velgen ![]() ![]() Voor de rest is er niks meer aan gedaan ivm de kou, wel laat ik hem nog elke 2 weken even goed warm rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke bewerking in paint (ik zie dat jij er beter in bent dan ik
![]() En nu maar wachten op de addaptors. Ik vind het een vette combi zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whaha, zo'n reactie had ik wel verwacht ![]() Op het gebied van computers ben ik best een Noob ![]() Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat icm gepolijste randen en fietsenbandjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Doe er geen nankang in 185-35-17 of 165-35 op als je niet te laag wil en het nog wil laten aansluiten in je wielkasten. Ik had op de BBS RY ook 185-35 rondom volgens mij komt dit overeen met 16" met 195-40 kwa omtrek.
Ik moest hem echt super laag schroeven om het te laten aansluiten. Ik zou er 195-40-17 op doen is een mooie band staat ook iets getrokken en je kan ook nog wat vermogen op de weg krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik mij nog over aan het bedenken. Het liefst wil ik hetzelfde bandenmerk rondom en was ik aan het denken om 185/35/17 op de 8j te trekken. 195 had ik namelijk om mijn 8j BBS RF maar dat vond ik niet getrokken genoeg ![]() En qua opvullen zal dat wel lukken omdat mijn velgen nogal zullen uitsteken, en laag zal hij toch wel gaan mij kennende ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmm ik dacht gelezen te hebben dat je niet meer zo laag wilde rijden vandaar mijn reactie.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maarja wat is laag he ![]() Eerst maar eens meten als de adapters binnen zijn, daarna kan ik eens gaan tobben betreft de bandenmaten... Heb je geen duidelijke foto van de 197ers op jouw 8j Hartmanns? Dan kan ik eens kijken hoeveel stretch dat heeft, in jouw verkoop ad is dat een beetje moeilijk te beoordelen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal er eens maken en naar je toe mailen. |
|
||||
|
||||
![]() @Marco: Als je dat zou willen doen graag
![]() Ben al een poosje opzoek geweest naar een oplossing voor de BBS stickers in de randen omdat ik de randen wil laten polijsten. Volgens BBS Motorsport waren de rode BBS letters die ik in mijn randen heb niet leverbaar, alleen de kleine rood/witte die iedereen al heeft ![]() Na lang zoeken heb ik een setje van 12 stickers kunnen kopen van een set LM DBK editie, welke al een tijdje niet meer leverbaar zijn en dus zeldzaam ![]() Het gaat om deze stickers: ![]() ![]() Ik ben weer happy, weer een probleem opgelost ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaat netjes uitzien nigel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie corrado man!
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt mannen
![]() Zojuist een mailtje gekregen, de BBS stickers gaan morgen op de post vanuit de US ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja Nigel, dat gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nog een paar vette Wörthersee foto's gevonden (hij is wel niet gewassen
![]() ![]() ![]() Ook heb ik zojuist een afspraak met Puc gemaakt om begin februari de LM's te brengen voor BLING ![]()
|
||||
|
||||
![]() En dan gouden harten en gepolijste rand ?
en niet eerst ff passen met de addaptors ? |
|
|||
|
|||
![]() mooie corrie en een erg mooie kleur.
|
||||
|
||||
![]() Mooi Nigel, mooi!
|
||||
|
||||
![]() Bedankt mannen, ik ben er ook heel gelukkig mee
![]() @Marco: De randen worden helemaal gepolijst, de harten blijven goud. Alleen ben ik nog over de boutjes aan het twijfelen of ik de originele zwarte erin houd, verchroomde erin laat zetten of weer gouden ![]() En passend krijg ik ze wel ![]()