|
|||
|
|||
heel erg vet geworden respect voor het werk en geduld
|
||||
|
||||
goed bezig ampi!! zal ook weer es een keer komme kijken!
gr tieske
|
||||
|
||||
Mensen!
Weer even wat foto's posten. Het einde komt nu echt in zicht! Deze week: -Een deur geassembleerd -Voorruit geplaatst -Dubclub stickers geplaatst (hoeveel idioten heb je nodig voor plaatsen van 3 stickers?) -Treeplanken herpast en opnieuw gemonteerd -voorbumper gemonteerd -Diverse electrische storingen opgelost -Voorkant omhoog gezet voor wanneer hij de ambulance op moet Volgende week: Monteren interieur, voorklep en groot licht fixen, dan gaat hij naar de spuiter want een deur moet opnieuw gespoten worden (scharnierpen vervangen is niet leuk bij gespoten deur!) en auto word gedeeltelijk gepolijst. Daarna APK, Taxatie en rijden maar! De foto's:
|
||||
|
||||
En de voorbumpert moet nog even recht gehangen worden Ampi
Was weer leuk vandaag, binnenkort lekker rijden met mooi weer!
|
||||
|
||||
Een hele dikke kever !!!! keep up the good work!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Echt super gewoon! Top!
|
|
||||
|
||||
Dat wordt een mooi kevertje!!!
Heb je geen problemen dat ie strax te laag hangt aan de achterkant?!
|
||||
|
||||
Super dik project en onwijs dikke kleur.
|
|
||||
|
||||
Dat begint ergens op te lijken.
Heel mooi!
|
||||
|
||||
Wat een mooi project man....!
Echt Respect voor de oudjes. Succes. |
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
Afgelopen weekend electra helemaal klaargemaakt. What to do: -Kofferklep monteren -Deur opnieuw laten spuiten -Gordels en stoel monteren Euhhh, that's it! Oh ja, en apk/taxatie. Over 2 weken gaat hij naar de spuiter voor polijstbeurt en deur spuiten, daar zal ook apk/taxatie zijn.
|
||||
|
||||
blijf het toch een maf gezicht vinden die rozetten zo dicht op elkaar, maar wordt zeker een dikke cruiser!
sjappoo!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
@Jens: Ik stoor me er niet zo aan. Als ik een originele bumper tegen het lijf loop zal ik die een keer mee pikken.
Bedankt!
|
||||
|
||||
Martijn,....
Mooi project een verschikkelijk dikke BUG... heel gaaf!!!
|
||||
|
||||
Ik heb echt een zwak voor deze auto gekregen. Wat een plaatje zeg!
|
|
||||
|
||||
Eerste ritje kever!
Oh my god!
Gisteren voor het eerst weer met de kever gereden. Gaat deze week naar de spuiter voor 'touch-up' en opnieuw spuiten van de deur. Paar onderdeeltjes montern. Daarna apk en taxatie. Klaar! Roep ik al een paar weken, maar het gaat nu echt goedkomen! Filmpje van z'n eerste rit: http://www.youtube.com/watch?v=qeM85zPI0OE Paar foto's: Let op: De vooras is helemaal omhoog geschroefd hier voor transport per ambulance..
|
|||
|
|||
super dikke kever!!
gr. martijn
|
||||
|
||||
kost je 3 jaar van je leven, maar dan heb je ook wat te laten zien:
|