|
|||
|
|||
vr6
wat een bak toen je hem gekocht halve autostyle leeg gekocht je hebt er mensen bij super mooie auto zo als die nu is
|
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt
|
|||
|
|||
Hey Ruurd,hoe staat het eigenlijk met de F&I vr6,....?Laatste post was ergens in januari....
Nog plannen mee.? of wil je eerst de Mk1 en de Corrado klaar hebben |
|
|||
|
|||
Quote:
Huh Vervaldatum APK:05-06-2009!! ken net he Ruurd maar wel goed dat de olie weer ff warm is geweest |
|
||||
|
||||
Quote:
wij snappen mekaar
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgend weekend maar 'n pilsje minder drinken Ruurd.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij zit de stekker van je toetsenbord een beetje los Ruurd....? |
|
|||
|
|||
r.i.p
|
|
|||
|
|||
Quote:
HUH........ zag dat je de motor en interieur te koop had staan,maar vertel......einde ''hobby'' Ruurd........?? nee toch? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja gebeurt, heb het er wel mee gehad! Motor is al weg! Voor de rest is alles te koop in onderdelen!!! Maar daarom blijven nog wel wat meetings bezoeken Last edited by fire and ice vr6 : 06-03-2011 at 00:23. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal eens nadenken of ik nog wat nodig ben/heb voor mijn F&I.... for ''special price''.... Jammer Ruurd.zonde van zo'n mooie Fire&Ice.maar ja je zal je redenen er voor hebben ..... Heb je iets anders/of iets anders op het oog..... of blijf je bij de Corrado? Quote:
Ik had ook niet anders verwacht |
|
|||
|
|||
de corrado blijft, maar geen meeting auto meer.
Corrado is een daily! Special prijs??? Heb dingen wat niet meer tekrijgen is. zoals een originele pookknop van een fire and ice dynamite! Super zeldzaam! Complete sticker set origineel vw. Maar ligt me niet in de weg! |
|
|||
|
|||
Quote:
Snap dat het niet in de weg ligt Maar Stuur maar eens een PM met prijzen voor onderdeeltjes Ruurd. Last edited by HannoverEdition : 06-03-2011 at 10:08. |
|
||||
|
||||
Je hebt vast nog wel wat voor mijn F&I liggen
Maar wel jammer van de Golf... Heb je het interieur nog? Mijn ex F&I VR6 leeft nog...staat in Leiden
|
|||
|
|||
einde van de vr is er niet meer.
heb nu wat nieuws. |
|
||||
|
||||
opgeruimd dus
lekker,zal kijken of ik dan volgende week zaterdag s'ochtends aan kan komen.meindert kan dan niet,maar dan moeten we zelf maar wat harder aan de bak ps,vergeet molle m'n logo niet?
|
|||
|
|||
Quote:
komt goed kom anders wat ieder want komt niet echt aan die van jouw toe wegens klein projeckt voor de meetings |
|
|||
|
|||
Quote:
en iets moois mag ik wel zeggen |