|
|||
|
|||
Quote:
ja fantastisch....das zo leuk om te zien/horen |
|
|||
|
|||
Dat het zin heeft om de rem te blijven staan wanneer staat te wachten op een vlakke weg.
(behalve bij een automaat, of als je de achterste in de rij bent. Dan valt er wat voor te zeggen ivm zichtbaarheid).
|
|||
|
|||
Quote:
Dat denk ik inderdaad
|
|||
|
|||
dat zowiezo correct Nederlands is..
German Hippie Goedkoop / Betrouwbaar / Snel je kunt er altijd maar 2 kiezen... Last edited by Martinus : 15-01-2010 at 16:35. |
|
|||
|
|||
Dat correct nederlandse spelling een nummer 1 prioriteit is op een Volkswagen forum..
|
||||
|
||||
Quote:
Of de gezellige variant zo ie zo... Dat een auto in goede staat verkeerd...
|
||||
|
||||
Quote:
Dat Nederlandse spelling überhaupt onbelangrijk is.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Dan moeten jullie de teksten van DUB club jonge(n)! ook maar eens aanpassen
|
||||
|
||||
Volgens mij snap je het topic niet helemaal
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.. ofwel, iedereen denkt dat correct Nederlandse spelling prioriteit nr. 1 is op een volkswagen-forum, wat dus niet zo is.. ik zal het nog mooier maken, ik moedig wat lossere taal/'slang' alleen maar aan
|
|||
|
|||
Shit, je hebt gelijk...
|
||||
|
||||
Quote:
Noem het lossere taal, noem het slang, taalfouten blijven taalfouten. Probeer eens een agent te overtuigen van het nut van een "lossere" rijstijl als je door rood bent gereden.
|
||||
|
||||
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn zoals eht gebruik van leestakensen het onbtreken van sppellignscontrole datdatdanniet uit maakt wantals ik het kan tijpen dat een anderhetdus we lkan lezen en ook dae moeite zal nemen om hut tu lezen ik bedoel tja taalen leezfouten zijjn toch niet bealgnrijk leestook net zo makkuluk iz ook nietvooor nikx dat er eentopic is met verschcikelzame marketplaatsatvertencies met grove taalvoutwaar ieadereen dubbel omligt
Oftewel: Dat communicatie eenrichtingsverkeer is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal goed, iedereen pipo weet wat hier staat Wat nou leestekens.. {zoveul prblemen in de wereld en hier moaken ze zich druk om spelling} |
|
||||
|
||||
Een vrouw nodig is om gelukkig te zijn in het leven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje waardeloze vergelijking.. taalfouten blijven inderdaad taalfouten, de naam zegt het al een beetje. Maar slang is niet altijd fout, iets wat niet abn is hoeft niet perse fout te zijn. Met lossere taal bedoel ik dat het niet zo nou komt of jou nu bv ideeen of ideeën schrijft, iedereen snapt in beide gevallen wat je bedoelt. Met een lossere rijstijl zoals je zelf aangeeft ben je gewoon een gevaar op de weg/kan je niet rijden.
|
||||
|
||||
Dat een oldtimer ernstig mileu vervuilend is.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je in het bovenstaande nauw had getypt ipv nou had ik met één keer lezen kunnen volstaan. Nu moest ik mij erin verdiepen wat je eigenlijk bedoelde. Correct Nederlands proberen te schrijven heeft dus wel degelijk nut.
|
||||
|
||||
Denk dat dat meer aan jou ligt dan aan nauw/nou .. je snapt wat ik bedoel of niet?