|
|||
|
|||
Mag die van mij er ook bij?
|
|
|||
|
|||
mooi hoor hanz!
hier die van mij: t3 panel, origineel een JX maar vorige maand vervangen door een golf 3 1Y motor wegens het hoge olieverbruik van de jx.. is omgebouwd naar camper trouwens |
|
|||
|
|||
Nice, ik heb er ook een 1y in maar wil van de winter naar afn overstappen, ben nu wat onderdeeltjes aan het verzamelen..
ben ook nog met een t2 / alfa project bezig... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Westfalia stance
|
|
|||
|
|||
Op vakantie gespot:
|
|||
|
|||
coole doka, maar ik vind die brm's niks onder zo'n wagen eerlijk gezegd. misschien alstie wat lager ligt..
|
|
||||
|
||||
grappig, ik zat net te denken om 17" BRMS onder m'n gele bus te doen... die is inderdaad wat lager, en ik denk dat de wielen mooier afsteken bij de gele kleur. Dus als iemand nog een setje 17" 5x112 weet, let me know!
|
||||
|
||||
Quote:
zag je gister nog rijden op de A9 terugweg van MIVW, mooi ding! |
|
||||
|
||||
Dikke T3 @ Bugshow.. (foto is niet van mij)
|
||||
|
||||
Lees net een leuk thread op The Brick Yard (engels forum) over een opgeknapte panel met 18" velgen, moest er toch even een shopje van maken op P38 om te zien hoe dat er nou in het echt uitziet. Vind het super mooi maar de bus moet wel héél laag om het er zo uit te laten zien...
Vanaf november ga ik met m'n bus bezig, super ruimte kunnen regelen dus eerst roest en aandrijving maar eens fixen |
|
|||
|
|||
Quote:
thx... zou ook wel liever een tdi hebben maar dat zou waarschijnlijk iets te hard opvallen bij ons op de keuring dus maar voor de simpelste ombouw gegaan |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
cool Jan willem
|
||||
|
||||
Lees net toevallig je verhaal op Retropilots, super gedaan zeg!
> Link naar je project op Retropilots Quote:
|
|
|||
|
|||
thx!
zo zag mn panel er dus uit bij aankoop... |
|
|||
|
|||