|
||||
|
||||
Gewoon niet rijden trailer queentje spelen
|
||||
|
||||
Leuke wagen, maar toch een aantal stations te ver.
|
||||
|
||||
Sorry hoor maar ik hou hier absoluut niet van.
Beet je te. zo`n ding hoord bij een verchromerij in de vitrine en hooguit op een beurs thuis, het is voor mij geen auto meer. |
|
||||
|
||||
of als je een grote woonkamer hebt
als show auto in je eigen kamer :P |
|
||||
|
||||
en toch... het blijft prachtig...
om naar te kijken...
|
||||
|
||||
Is zo maar het is geen rijders auto.
En daar hebben we ze toch voor
|
||||
|
||||
dude...naais!
|
|
||||
|
||||
wat een super ding!! maar helemaal mee eens, wat moet je ermee?
eigenlijk moet het beschouwd worden als een stuk kunst, op een podium neer zetten en bewonderen...ermee rijden zou zonde zijn en daar hebben we ze voor, om mee te rijden........
|
|||
|
|||
Aftrappen dat hok...
Leuk als 'winterauto' Keer goed door de pekel....
|
||||
|
||||
Blijft mooi, die Mk2's.... wie weet...ooit toch maar weer...
Naja, vermaak me voorlopig nog wel met m'n typ1 M'n ex: rz Niels
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
beetje off topic, maar kan iemand me vertelle wat voor einddemper dit is en waar ik die eventueel kan bestellen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
die uitlaat heb ik liggen van supersprint is gloed nieuw nog nooit gebruikt is voor een 16v of g60 het is een groep a uitlaat |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor....dat kan ik Het is een originele einddemper met een stuk verchroomde tafelpoot met een diameter van 60mm er op gelast . Kun je zo halen bij de Gamma, Karwei en andere grotere DHZ zaken, verchroomd en al!... (toch goed gelukt, als ie voor een supersprint aangezien wordt.... ) Grz Niels
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Deze foto heb ik uit een verkoop topic van op VWVortex van een jaartje geleden. Ik heb toen met de verkoper gesproken, die een nieuwe voorspoiler van deze set te koop had staan, maar die wilde het risico niet aangaan om het deel op de post te doen. Ook wel begrijpelijk... maar helaas. Als iemand hier meer info over heeft kan ie me altijd een PB-tje sturen. Het enige dat mij er toen over verteld is, is dat de set van ABD is. Ik heb er niets meer over kunnen vinden, dus ik ben er niet zeker van of degene dit wist, of dat ie het gewoon van de voorruit heeft afgelezen.
|
||||
|
||||
Golf mk2 16v Twin-G60 331hp at 5000rpm Torque 444Nm Topspeed 297kmh at 7000rpm 2.87kg / hp
|
||||
|
||||
Quote:
ABD is wel een grote tunert en hebben volgens mij ook wel kits gebouwd maar deze lijkt me van Votex als ik het zo zie.
|
||||
|
||||
Quote:
Wow, strakke cockpit in dat ding Die blauwe achterlichten is niet echt mijn smaak maar past wel mooi bij de rest.