|
|||
|
|||
werk op het moment voor me eigen.
keukens plaatsen, badkamers, wc's. dus allround klusman
|
||||
|
||||
Ik werk al 9 jaar bij de grootste ICT-boer van de Benelux.
Zit al bijna 4 jaar bij dezelfde klant, wetende Stork AESP in Papendrecht. Erg leuke omgeving om te werken, is veelal productie.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
je broertje geeft de teamleider een cursus, de teamleider stuurt de MaChinisteN de rails op, en dan gaat het mis, er word niet gereden.... Ik heb het spoor Buiten Dienst genomen cirkeltje rond, zou zo eens kunnen gebeuren
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Sinds mei van dit jaar werk ik als applicatie beheerder voor het mooiste kaasmerk van Nederland: Uniekaas
|
|
||||
|
||||
al weer een 2 jaar onder de pannen bij eurofins c-mark. Wij zijn een wereldwijde lab. organisatie en controleren oa het drinkwater in Nederland. Voor de grote key accounts ben ik keyaccountmanager en relatiebeheerder.
Wij zorgen ervoor dat de handhaving er is dat iedereen in nederland schoon drink, zwem ertc water heeft en geen legionella krijgt.
|
||||
|
||||
QC-engineer --> www.vekoma.com
|
||||
|
||||
Hardware designer we bedenken en maken o.a.Presentatie systemen en interactief video projecties voor o.a. overheidsinstellingen ,musea en bedrijfsleven
|
|
||||
|
||||
Machinebouw in de automatisering /student
|
||||
|
||||
elektromonteur bij Paulus(Ermelo) http://www.paulus-elektro.nl/
|
|||
|
|||
design trappen maken voor particulieren en bedrijven ,voornamelijk allemaal rvs
|
|
||||
|
||||
Project manager/consultant, houd me voornamelijk bezig met crisis communicatie oplossingen voor overheid/rampenbestrijding.
|
||||
|
||||
Quote:
meer kan ik dr niet aan toevoegen
|
||||
|
||||
Ik ben al weer een poosje onder de pannen bij CARe in Heerenveen.
Ik zit daar in de koelkast om te kijken of het lampje wel uitgaat. Nee, alle gekheid op een stokje, ben er al weer een dik jaar werkzaam als schademonteur, en ook voor kleine plaatwerkklussen inzetbaar. Erg leuk en afwisselend werk!
|
||||
|
||||
Sales engineer bij MPS in Lichtenvoorde
|
||||
|
||||
Werk voor BASF antwerpen.
Dit als procesoperator in vol - continu systeem. vroege late nachten weekends en feestdagen BASF Belgium
|
||||
|
||||
Geleerd voor grafisch vormgever en diploma dit jaar gehaald.
Momenteel werkzaam bij een signbedrijf waar ik de frees, laser, print, plot machines bedien etc
|
||||
|
||||
Bij een reintegratiebedrijf in Breda ben ik reintegratieconsulent/trainer-bemiddelaar
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heeeee , bijna dezelfde functie hier. Jobcoach/reintegratie consulent voor de WAJONG populatie in de regio Amsterdam.
|
||||
|
||||
Fulltime student en parttime Martin Schilder VW / Audi in het magazijn.