|
|||
|
|||
Quote:
daar lijkt het wel op als je het 'friezen gespot topic' zo door leest !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa dat is de weg terug uit ............... En die rijden alle Friezen plankgas terug naar het Heitelân
|
||||
|
||||
Eén weg, één baan, we bedoelen allemaal hetzelfde toch?
Vandaag gespot, rond 'n uur of 8 vanavond, een zilvergrijze Jetta mk5 met Duitse platen, in US-uitvoering (kleine platen, sml's). Gezien op de rijksweg in Sittard, eerst richting het centrum, en een halve minuut later weer richting Geleen.
|
||||
|
||||
gister in heerlen gespot, zwarte golf 5 GTI met gele mistlampen, verlaagd, en een soort van bbs lemans velgen erop!Volgens mij wel iemand die hier op het forum rond zwerft!! hij gaf mij nog een ''zwaai'tje'' maar ik was aant bellen, en moet toch minstens 1 hand aan het stuur hebben!
|
|
|||
|
|||
idd frl-post busjes...en zit er maar niet overin...ik zie jullie eerder dan jullie mij. Als jullie in een VW rijden tenminste
@ andre. Wat doe jij dan op de weg? Werken of touren? Dan kan ik ook erges op letten mss.. |
|
||||
|
||||
Groene 77er golf diesel rond 19.00 uur in Kollum en zilvergrijze 1 zonet voor het natuurmuseum in Leeuwarden.
|
||||
|
||||
En zelfs een Groninger spot Dubbers in Friesland
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt door intimi al importfries genoemd.
|
||||
|
||||
Deze kubel afgelopen zondag gespot op de Backer en Ruebweg te Breda ter hoogte van het stoplicht bij de Anac.
Het tasje hing er nog steeds aan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Staat één (of meer) pagina's terug al. Heb hem een tijdje terug gezien, en hij heeft later een foto van de auto gepost. Heel dikke bak!
|
||||
|
||||
Quote:
De quote die ik toen kreeg: Quote:
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik vanmiddag Madison gespot op een rotonde in Katwijk.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog te redden, of zijn ze dan al exit?
|
||||
|
||||
@ breadfan! dat is hem ja! vond hem in het echt mooier uit zien dan op de foto!
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmm lenferink zeker.. die heeft de hele plas vol staan met leuk bruikbaar spul.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag je aan komen rijden in de jetta....stimmt.... 100meter ervoor bij de carpool plek nog een beige mk2 met roestige motorkap gespot. Stond onder viaduct en draaide de weg op en groette......geen idee wie dat was....????? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gespot bij Bosch Security Systems Breda op de bezoekersparkeerplaats een Inarisilbere golf 1 kleine achterlichten en 5 deurs GLS, 01-TX-HG, iemand van hier?
Last edited by evilnyntje : 30-10-2009 at 12:09. |
|
||||
|
||||
Gespot in Landgraaf bij zwembad In De Bende: zwarte verlaagde polo 6n met teledials
|
|||
|
|||
Quote:
waar en waneer??? heb gister alleen de bus gezien bij quatrebras, reed daarna achter jullie aan richting burgum. |