|
||||
|
||||
Je spot allemaal forummers in witte auto's die er achteraf niet blijken te zijn geweest.
Je slaapt op't heden wel goed?
|
||||
|
||||
Voor geen meter...
Vraag ik me af wie dat dan wel was... hij toeterde en zwaaide naar mij, dat was wel echt duidelijk. Zou zweren dat hij op jou leek man
|
||||
|
||||
had nog een leuke paar weekjes terug alweer:
|
||||
|
||||
Haalde vanavond op de A58 tussen Eindhoven(Best) en Tilburg een 2F Coupé in, blijkt bij RDW-check een G40 te zijn: 17 - HR - TS.
Zag er zo in het donker wel geinig uit: zwart, chequered-flag dak, 80-60 verlaagd (denk ik), lekker de sokken erin...
|
||||
|
||||
Gespot in Heerlen, eergisteren dacht ik:
Rode Lupo of Arosa, met ATS Classic-velgjes. Als ik het goed gezien heb waren ze 7" of breder, aan de spaken te zien. Er zaten verder nog van die achterlichten in met enkel een paar puntjes licht, en de rest in kleur van het plaatwerk. Bestuurster was een brunette. Witte Caddy met ATS Cup-velgen, en reclame op de zijkant. Was iets verlaagd. Grijze mk1 in het centrum van heerlen, met heldere rood-witte achterlichten. Verlaagd. Witte mk1 met zo'n Rieger of BBS bodykit. Dus enkel die spoiler onder de voorbumper en de wielbogen. Heb deze al een paar keer gezien de afgelopen paar dagen, telkens ergens anders in Heerlen.
|
|||
|
|||
net bij Almere buiten .
Een oude brandweer kever Met led verlchting . . Sorry beetje jammer |
|
||||
|
||||
Zaterdagmiddag matzwarte jetta met verbrede staaltjes bij het zaailand in Leeuwarden.
|
||||
|
||||
zonet om 12.40 matzwarte jetta bij stiens
|
|
|||
|
|||
vanmorgen in haastrecht op de rotonde een brandweer T1 !
zag er erg netjes uit ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Zaterdag na 2 uur op de rotonde bij het CBR op de heerlerbaan (heerlen) een donkerblauwe golf 1 gti cabrio?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Reed vanochtend voor me van Leeuwarden naar Hardegarijp.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou heel goed mijn oude kunnen zijn was het deze?
|
||||
|
||||
ja zou die best eens kunnen zijn, kwam in een flits voorbij dus niet goed gezien
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Den Haag een T3 in Feuerwehr-uitvoering, inclusief blauwe zwaailichten bovenop...
|
|||
|
|||
gister naar lichtenvoorde geweest en vandaag naar haarlem en niemand heeft mij gezien ?
(of willen jullie mij niet zien ) gr. Martijn
|
||||
|
||||
golf 6 gtd die mijn lease civic er niet uit kon trekken... beter proberen ..
|
||||
|
||||
Quote:
Was die van vanochtend, rijdt vast geen tweede met die nummerplaathouder in Friesland.
|
||||
|
||||
Jaaaaaaaaaaaaa dat is hem damn wat lijkt dat super als die voorbij rijdt.
Is die gespoten of gerolt?