|
|||
|
|||
bizar!
|
|
|||
|
|||
Bizar is indd het juiste woord.
Wat een werk is dat geweest. Petje af voor je werk.
|
|||
|
|||
Heb nog wel een ARL motor liggen voor in je golf mk1, mits je natuurlijk hard wilt gaan in de mk1 diesel
|
|
||||
|
||||
Quote:
ga morgen avond een afn ophalen geheel compleet . hoe is die van jouw compleet ,bak, draadboom enz en hoeveel pk is die ?? en vraag prijs ??
|
|||
|
|||
1250 euro
150 pk standaard ( seat leon topsport tdi motor / golf mk4 4 motion tdi motor) Motor met in en uitlaatspruitstuk , turbo , motordraadboom en ecu . Maar goed , is natuurlijk een hele andere motor dan een afn en zeker andere prijsklasse |
|
||||
|
||||
Quote:
ja das een heel ander verhaal zo iets heb ik ook aan gedacht voor m,n race mk2
|
|||
|
|||
Goed bezig hoor, ziet er onwijs gaaf uit!!! Mooi staaltje vakwerk
|
|
||||
|
||||
gisteren velgen besteld 7,5 x 17 et 38 5 x 100
|
||||
|
||||
Team Dynamics? Mooie lichte velgjes!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt René , zijn echt mooi licht scheeld echt een paar kilo per velg .
|
||||
|
||||
Tja een dilemma heb een andere koets gevonden omdat de gene die ik had toch wel wat nare plekjes had ondanks dat er weinig van de golf nog over is .
Maar deze is op geen enkele plek rot echt niet een plekje te vinden !! Dus eigelijk gewoon zonden om aan brokken te zagen / slijpen .
|
||||
|
||||
Och....`t is maar een Golfje hoor....ik snap het wel dat je liever een goeie basis wilt
Welk gewicht denk je straks te gaan behalen als hij klaar is?
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik al die buizen zie denk ik dat hij zwaarder zal worden dan een gestripte koets met kooi |
|
||||
|
||||
Rene ,en Michel ik ga uit van een gewicht van rond de 800 kilo .
Is dan misschien wel niet zo licht als een compleet gestipte golf maar hij is wel vele male stijver dan een gewone kooi in een auto en daar is het om te doen!! En die zwarte golf van mij woog tot mijn verbazing gewoon 1000 kilo en die was ook geheel leeg gesloopt en en als er uit geslepen wat niet nodig was . Maar we zullen het zien . En Michel deze kooi kan ik in m,n eentje tillen hoor
|
|||
|
|||
Quote:
Het pik dat kan jij makkelijk zeggen dat je hem makkelijk kan tillen moet je kijken wat een Schwarzenegger armen je hebt Dat ie stijver is wil ik best geloven,misschien als ik flink eroverheen wrijf |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht dat dit een serieus forum was
|
||||
|
||||
De buizen die je hebt gebruikt zijn 25crmo4 toch? Dat scheelt al aardig in gewicht in vergelijk tot 'normaal' staal.
Ik vroeg me trouwens nog iets af, heb je bij het ontwerp ook rekening gehouden met de gewichtsverdeling? Ben hier wel benieuwd naar als hij straks af is
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zeker heb de motor iets verder naar achteren geplaatst en iets lager . En de tank en de accu komen achterin te staan en ik zelf zit een stuk verder achter in ...
|
||||
|
||||
nou kogel door de kerk heb de zaag er in gezet wat een klus weer .
blijft tegen vallen hoe je moet zagen , slijpen en hakken