|
||||
|
||||
Nou guido, idd het is makkelijker dan ik dacht
|
|||
|
|||
Quote:
kijk aan goed bezig,..... |
|
|||
|
|||
zoals ik hier lees en zien dan heb ik heel wat gemist......... was op vakantie en kon niet komen volgend jaar er weer bij zoals het nu staat.
en wat een remmen allemaal jonge jonge zo groot daar kennen geen bbsjes omheen hahhah |
|
|||
|
|||
heey hier bij part 2 van de foto's van mivw 2011
klik op de link hier onder voor de rest van de foto's http://s482.photobucket.com/albums/...011%20part%202/ klik op de link hier onder voor de rest van de foto's http://s482.photobucket.com/albums/...011%20part%202/ |
|
|||
|
|||
hey jord thankz voor de foto's van de bora maat
mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
no tanx man leuk je weer is ff gesprooken te hebben |
|
||||
|
||||
Damn, hebben de hollanders er nu ook al bakken met tape op de auto's , Al kan ik me het wel voorstellen hoor , ik heb er al weer heel wat steenslag bijgekregen de rit van en naar Valkenburg ........... Volgend jaar maar in de golf , dat is toch de daily , blijft de jetta ook een beetje mooier
|
|||
|
|||
Quote:
jeetje wytze.....je hebt wel erg de ''klaagmodus'' hoor. je bedoeld het wellicht niet zo....maar we weten nu wel dat jij (en nog een eigenaar in een Jetta) niet je zin hebt gekregen op MIWV met het hele show&Shine gebeuren.....en nu weer zeuren over tape.... doe dat (net als Siep,Bas en ik) op de meeting zelf tegen Tom zeggen ipv van op dit forum! zo blijft er in dit topic een negatieve sfeer hangen... wees eens positief man....zo ken ik je niet!? en zoals jij ook de hele tijd afsluit in je reply's....dit is niet persoonlijk bedoeld hoor.maar positieve kritiek |
|
||||
|
||||
Guido Kerel! is ook maar een geintje hoor ,ik heb ook al eens in de schuur met een rol blauwe tape gestaan vandaar deze reactie , ik kan me het namelijk goed voorstellen , ik weet hoeveel werk het is om zo'n bumper zo te krijgen ,en dan wil je m ook graag zo houden .
En wat betreft de s&s , ik heb me t lazarus staan poetsen op de jetta , speciaal meegenomen voor MIVW ,,en dan kom je er achter dat de klasse's zijn veranderd ,en dan voel je je toch een beetje beroerd , en zo waren er meer jettarijders met mij .(vooral omdat er meerdere jetta's naar het 'andere terrein werden verwezen , en dus niet eens mee konden doen ) Er waren genoeg jetta's , en ook zeker wel mooiere dan die van mij ,en ik had graag zoals jaren terug de 'oude' klasses weer terug gezien ,ook al was het alleen voor al die andere jettarijders , ik heb al genoeg prijzen ,en als ik niks win intereseert me dat ook niks , het gaat om het idee . Maar dit is al besproken en daar zijn we al over uit ,dus het hoofdstuk s&s is in goed overleg afgesloten Dus even goede allemaal ! En nu weer even ontopic kwa foto's ,ik heb al die auto's die al meerdere keren voorbij zijn gekomen er even buitengelaten ,hier nog even een kleine selectie Misschien niet iedereens smaak ,maar dit was toch een nette vento hoor ! 2 Super jetta's ! en nog een kleine selectie van andere jetta's Dit was een 1,9 tdi 110 pk Syncro !
|
||||
|
||||
En hier nog een kleine selectie
Deze auto('s) waren echt super ! Man wat een hoog niveau! mooie kleur ! Hey Dimi , in de rolstoel ,maar je was er wel ,top ! Ik was al blij met mijn witte emmer , oog voor detail ! dit vond ik een super scirocco .........zeker met die velgen combi ! Droombora ........... Mooi !
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
hah, super leuk om een foto van je eigen wagen tegen te komen :p 16" snowflakes |
|
||||
|
||||
wow...
|
|
|||
|
|||
Quote:
waarom zet je dan in GODSNAAM achterlichten en koplampen van een golf in een jetta?
|
|||
|
|||
Omdat die eigenlijk stiekem toch een golf wou hebben
|
||||
|
||||
aan de foto's te zien heb ik veel auto's gemist..
kom steeds weer "nieuw"spul tegen... |
|
|||
|
|||
Jetta "The transexial edition" ?
Er is al genoeg gezeikt denk ik zo, volgend jaar gewoon op vliegveld Twente, met hallen :P
|
||||
|
||||
jetta |
|
||||
|
||||
mooie foto, mooie oto!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij hebben een heleboel mensen een foto gemaakt met dat vliegtuig.