|
||||
|
||||
Quote:
ja dat vroeg ik ook aan die moron....hij vond het vervelend verschil was ongeveer 1000euro,ben ik dus gewoon kwijt.
|
||||
|
||||
iemand die hier een auto te koop heeft staan en wat anders zoekt,en daarom in elk ander 'auto aangeboden-topic' reageert met 'het zou wel wat voor mij wezen maar dan moet mijn auto eerst verkocht zijn'.
zeer vervelend.
|
|||
|
|||
Quote:
die zijn er zo veel de laaste tijd |
|
||||
|
||||
Als je je auto droog hebt gemaakt na het wassen, dan komen er nog 3 uur lang van die riviertjes overal onder vandaan, dat vind ik ook zo irritant.
|
||||
|
||||
dat ik vorig jaar bij de dealer 4 nieuwe bobines in de golf v gti heb laten zetten omdat hij inhield, en er nu een terugroepactie is voor bobines te controleren...... die van mij hoefde niet te worden vervangen....... gek hé, en ik krijg niet eens een vergoeding.
toch maar ff een briefje schrijven naar pon.
|
||||
|
||||
Quote:
of mensen die in elk velgen-te-koop topic reageren of ze een paar gare LM's kunnen inruilen.... zijn vaak dezelfde mensen trouwens
|
|||
|
|||
Dat mensen een verkoop topic aanmaken en dan onderin neerzetten.
Foto volgt nog Wacht dan met maken van het topic en maak er 1 als je foto,s hebt !!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
dinsdag een nette brief richting pon gestuurd en vandaag werd ik gebelt dat alles vergoed wordt, wat een briefje schrijven al niet kan doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Naspoelen met osmose water, hoef je de auto ook niet te drogen
|
||||
|
||||
Oh, dan zal ik de volgende keer de kraan op standje Osmose zetten ..
|
||||
|
||||
Quote:
whahahaha! nice one... |
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat droog water dan???? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja prima, maar hier in Brabant komt dat niet uit de kraan..
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een afspraak MOET MAKEN voor de bedrijfsbus.. bij dat autoglas kartell.. dat je dan die Tyfus wacht muziek krijgt voor 10 minuten... men neemt een bestaande tune... rammelt daar een valse kraai overheen die carglass uitlegd al zingend.... GRRRR...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Erger me dood aan mensen die voor mij blijven staan bij een t-splitsing.en maar niet durven te gaan rijden.Ik had naar mijn idee al 10 keer gekund maar hun blijven wachten tot ze eindelijk een gat zien waar zeker wel een vrachtwagen in past.
Laten ze lekker thuis blijven,door zulke mensen krijg je onnodig file.
|
||||
|
||||
Mensen die je 20 pm's sturen met vragen over steelies en dan uiteindelijk niks meer van zich laten horen.
waste of fucking time
|
|||
|
|||
Ik erger me aan verplichtigingen
|
|
||||
|
||||
mafketels die bij een oversteekplaats waar ze voorrang moeten verlenen het gas intrappen om nog net voor de fietser te passeren en bij de oversteekplaats om de hoek waar je voorrang moet krijgen bot in de ankers gaan om dat er een oude vrouw staat te wachten