|
||||
|
||||
morgenavond eerste test of hij aan slaat....
|
|
||||
|
||||
Quote:
WOOHOO!!!!
|
||||
|
||||
en hij sloeg dus niet aan
ex collega heeft blijkbaar niet netjes gewerkt zat gewoon vuil tussen de kleppen!!!!! Dus bovenblok gedemonteerd kleppen terug gerodeerd,ganse boel mooi gekuist en terug gemonteerd tot hier het ''slechte'' nieuws Verder ging alles,isv klep tikte en werd mooi warm,alles ging rond,benzine kwam zonder lekken,... Ineens ook maar gebruikt gemaakt van de situatie om 440ccm injectoren te installeren en een nieuwe injectiekabelboom besteld dus binnen een weekje is alles terug mooi gemonteerd en zal hij hopelijk WEL gaan ohja, nog wat foto's en alles terug mooi EN PROPER in mekaar deze zijn vandaag aangekomen |
|
||||
|
||||
Klote Kristof .. had 't al gelezen op FB. Maar komt dubbel zo goed, ben benieuwd hoe die straks op z'n pootjes staat
|
||||
|
||||
Goed bezig maatje!!
Als ie zover klaar is hoor ik ut wel eey, dan slinger ik hier me diesel aan en kom ik gereden
|
||||
|
||||
IT'S ALIVE!!!!
Deze morgen cilinderwanden gezuiverd,zuigers gemonteerd,kop er op en afgebouwd vanavond 22.30 eerste keer gedraaid sloeg gelijk aan zonder problemen steken nu 440ccm injectoren in,dus moet chip krijgen,riem is te lang met klein laderwiel,lambda steekt nog niet,dus klinkt nog wat rauw,maar hij draait nu wat slapen en morgen verder |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit.Als je een chip op maat neemt,dan heb je trouwens geen lambdasonde nodig hoor.(die gaat dan staan bijregelen wat niet nodig is)
|
|
|||
|
|||
super geil project
Nu je jezelf zolang de tijd hebt gegeven om alles netjes te doen begint het dan nu nog niet te kriebielen om erin te rijden successs verder
|
||||
|
||||
o toch wel,het kriebelt enorm
maar ik ga niet rushen en de boel verkloten,verder mooi afwerken deze zomer wil k nog een ritje doen,dus moet lukken |
|
||||
|
||||
vandaag nog heel even wat verder kunnen doen
gaatje gemaakt voor de stack |
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer goed uit.
Valt het mee om die stack aan te sluiten eigelijk ? Gr. Shon
|
||||
|
||||
Valt beter mee als je denkt,ga er een appart kabelboompje voor maken
|
|
|||
|
|||
Lijkt me gewoon een kwestie van uitmeten??
KISS -> Keep It Simple Stupid!! Scratch the surface http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif Last edited by HB24 : 14-05-2012 at 10:08. |
|
||||
|
||||
wat kan dat ding allemaal weergeven ? rpm, km/u, ... ?
|
||||
|
||||
zal dat een lekker gevoel gegeven hebben toen die weer liep
blijt een super project!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Super vet man! En echt dik die velgen
|
|
||||
|
||||
nog vorderingen?
Waar heb jij je gaten geboord voor de kabels door te laten komen van de schakeling? Net boven het stuurhuis, of boven dat "lijntje samengenemen plaat"? |
|
||||
|
||||
zal er straks een zo goed mogelijke foto van nemen
heb gister de kleine injectoren terug gestoken,draait super nu eerst een 1000km maken,roderen,olie aflaten en dan met grote injectoren naar de testbank Vanavond spoor regelen,oliekoeler vast hangen,benzinefilter vastmaken,bobijn vastmaken en ventilator monteren,dan is hij klaar voor z'n eerste test kilometers |
|
||||
|
||||
nog een tussendoortje
bijhorende gordels zijn aangekomen nieuwe kabelboom voor verstuivers oliekoeler geplaats,hier ga ik in alu nog een spoilertje voor maken zodat die wind schept sinds vandaag staat hij terug ''op z'n pootjes'' nu de kleine injectoren steken en het koel en luchtcircuit af zijn klinkt hij echt super al zeg ik het zelf speciaal voor jullie een geluidsfragmentje https://vimeo.com/42878913 |