|
||||
|
||||
Heb m ook even bekeken , zag er iid netjes uit Pieter !
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dit is het enige echte orginele rallye g60 embleem die ze alleen voor de rallye gemaakt hebben vooral bij de eersten. |
|
||||
|
||||
Molle bedankt voor deze mooie update
|
|
||||
|
||||
even een paar fotos van mijn kant die ik een tijdje geleden al gemaakt had maar nog niet kon posten ivm afspraken met VAG Fryslan.
Ben zeer tevreden over de auto en het blijft toch apart zon 4x4. Ruurd,Molle en Roelof zeer veel dank voor de talloze uurtjes die jullie besteed hebben aan mijn auto. De puntjes moeten nog even op de i om zo maar te zeggen en misschien dat ik er nog wel andere wielen onder zet iets smaller mischien om nog wat meer te zakken maar eerst ben ik dik tevreden over hoe die is geworden. gr pieter. Last edited by monark : 13-06-2010 at 22:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaaha over die kenteken plaathouders.....daar is even over nagedacht he |
|
||||
|
||||
hijs fijn hoor,heel erg netjes
|
||||
|
||||
Normaal hou ik echt niet van zwarte harten in BBS-en, maar bij deze staat het heel erg goed door die dikke zwarte lijst op de zijkant van de auto waar de kleur in terug komt.
Heel dikke bolide!
|
|||
|
|||
Rallye is prachtig geworden pieter
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik maar een woord voor 'geweldig' .
|
|||
|
|||
erg mooie rallye geworden pieter succes er mee en op na de volgende meeting toe.
|
|
|||
|
|||
hij is super geworden pieter. ik heb hem zondag nog even goed bekeken bij de vag meeting en hij zag er supergoed, uit maar dat wist je al. ps en molle nog bedankt voor de pics.
|
|
||||
|
||||
Zoals al meer gezegd Pieter, DIKKE BAK
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hey Pieter,
Het is zeker een mooie Rallye geworden. Ben benieuwd om hem in het echt te bewonderen op 4juli. Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
heel mooi geworden,zeer nette rallye
|
||||
|
||||
dank jullie voor de leuke en goede reacties voor deze auto het heeft dan ook bloed zweet en tranen gekost om dit zo te krijgen en nogmaals dank voor de heren die mij hierbij zeer veel geholpen hebben.
|
|
|||
|
|||
Je hebt ook echt alle reden om trots te zijn....
|
|
|||
|
|||
Subliem
|
|
|||
|
|||
Quote:
geen dank pieter wil je altijd graag helpen dat weetje volgend jaar maar een dikke mk1 gti er in |