|
||||
|
||||
Mooi Project man : ,word goed aangepakt?
Heb je het motorblok al gespoten, zoals het onderblok kun je gewoon met autolak wel spuiten. Hitte bestendig is niet nodig, want een onderblok word verder niet heet. Dit heb ik zelf toen ook gedaan en dat was ook nog een G60, Onderblok van mij vuurrood gespoten,en een mooie glans. Succes met het project. |
|
||||
|
||||
word erg grondig aangepakt ja, staat er wel al strak bij
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
1 woord... DRAMA!!
Dat was het afgelopen week. We gingen 1 component witte body shoots spuiten op de voorste wielkuipen met, na 5 min wachten, dit als resultaat: Toen ben ik er alles maar weer af gaan halen, wat een bende!! Met een behoorlijke tegenslag en slechte zin ging ik het weekend in..wéér uitstel!! Maargoed, eenmaal maandag en weer een nieuwe week met nieuwe kansen ging ik er met volle moet tegen aan. Deze week hebben we de voorste wielkuipen nog helemaal ontvet en opgeschuurd en vervolgens in de Epoxy gespoten. Eenmaal epoxy droog meteen de wielkuipen, ook achter die nog in de RX-10 staan, in de 2 componenten bodyshoot gezet. Vandaag hebben we besloten om de wielkuipen in de bodyshoot te zetten én te spuiten, naden in de motorruimte in te wassen met silicone vrije kit, motorruimte te spuiten in epoxy en in de lak en om de binnenkant VOLLEDIG te spuiten. Hier de foto's met het resultaat In de epoxy Mijn spuiter, ingepakt en wel, klaar om de binnenkant in te duiken en zich uit te leven Samenvattend, volgende week buitenkant spuiten én tip van de week. Indien men RX-5/RX-10 gebruikt en een laag daaroverheen wil brengen...!?!? 2-Componenten gaat prima, 1-component ABSOLUUT niet!! |
|
||||
|
||||
dit gaat echt een goede kant op!
en nog leeerzaam ook
|
||||
|
||||
Man, ondanks het beetje tegenslag gaat dit nog steeds als een speer! Super!
|
||||
|
||||
super robbie!!!l
ziet er allemaal heerlijk uit. we zien hem volgende week ofzo wel bij ons thuis verschijnen |
|
||||
|
||||
Ziet er veelbelovend uit robbie, gaat inderdaad als een speer. misschien toch nog naar w'see?
|
|
||||
|
||||
Kiek 'm goan!
|
||||
|
||||
Gaat hard hier, heel mooi werk
|
||||
|
||||
Nou... ik vind er weinig aan hoor....
|
|||
|
|||
Rob-mans is als vanouds strak bezig! Top-werk ouwuh!
|
|
||||
|
||||
Hey mensen, thnx voor de reacties Ben zelf ook zo blij als een kind!
Afgelopen avond hebben we nog een paar dingen in de shoots gezet namelijk, de keienvanger, dorpels, achterkant en voorschermen. Ook zijn het grill lijst en tankklepje nog in de Epoxy gespoten. Foto's post ik morgen wel ff. Waarschijnlijk wordt woensdag de buitenkant al gespoten en donderdag de lossen delen. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte @ Tim, nee W'see gaat hem dit jaar niet worden. Ga alles goed en netjes opbouwen..volgend jaar nieuwe kansen nieuwe ronde! Hoop wel MIVW te halen.. |
|
||||
|
||||
ziet er allemaal goed uit, zou er idd lekker je tijd voor nemen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
woww, te vet!
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit dit!
RObbie, heb je al een kabelboom? Heb als het goed is nog een zéér nette EZ motorkabelboom liggen. Auto was nog niks aan verknoeid, en de kabelboom was dat naar mijn weten ook niet. Als je er nog geen hebt kan ik hem wel eens tevoorschijn toveren om te inspecteren en wat foto's te maken voor je.
|
||||
|
||||
Quote:
bij deze dan vast mijn inschrijving |
|
||||
|
||||
Thnx voor de complimenten mannen! Ben ook dik tevreden tot nu toe met de gang van zaken en het resultaat.
Aankomende week buitenkant spuiten, ben ik ook erg benieuwd naar!! En zodra ik foto's heb hou ik jullie uiteraard weer op de hoogte! @Rick..dus ik mag weer mee net als vorig jaar met de cleaned polo? Ich bin darbei!! Nog 6 weken en dan lekker naar Oostenrijk want Der See Ruft meine Schlager Freinden |
|
||||
|
||||
Nog even een kleine update.. de bodyshoot die we afgelopen week hebben gespoten.
Aankomende woensdag buitenkant van de body helemaal nalopen en als alles goed is dan spuiten |
|
||||
|
||||
wou dat die van mij al zover was,gelukkig is mijne wel harder...
|
||||
|
||||
Als je dat ding volgende week al kan spuiten, zou W-see toch nog best een reëel doel zijn, niet? Zolang moet het in elkaar zetten niet duren neem ik aan als alles gewoon past en al in bezit is.