|
|||
|
|||
Quote:
alle markeringen zijn nog zichtbaar hoor |
|
|||
|
|||
vandaag de radiator beginnen orde maken:
radiator zelf is klaar: elektrische fan is ook klaar: de kleine onderdeeltjes zijn ook klaar, enkel de kap moet nog gestraald en gepoederlakt worden. foto van mijn werkruimte: |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
progress vandaag:
|
|
||||
|
||||
mooie progress
|
|
||||
|
||||
Je pakt 't goed aan! Mooi
|
|||
|
|||
bedankt allen,
beetje slijtage: beetje oxidatie: das al beter: paar dingen af, oliekoeler ga ik wss niet gebruiken: |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|||
|
|||
Let niet op de beru verdeelkap, een nieuwe originele ligt al lang klaar.
benzine leidingen: |
|
|||
|
|||
elke dag een beetje verder doen:
de motor at the moment: was dit origineel? ik dacht dat dit van een golf 3 kwam distributiekap: paar dingskes, carter moest ik niet herspuiten, deze is maar 1 jaar in dienst geweest: binnenkant ook fris: spatplaat: |
|
||||
|
||||
Die stroomverdeler ziet er weer netjes uit. Gepolijst?
Dat kunststof aan de aanzuigbuis van de oliepomp, welk onderdeelnummer heeft die? Kan ik zo even in Etka controleren of dat van een MKIII is.
|
|||
|
|||
Quote:
stroomverdeler is gepolijst inderdaad, nummertje voor etka weet ik niet, misschien dat ik morgen is kijk als ik het niet vergeet |
|
|||
|
|||
-v-bak ligt eraf(merci tom, voor de tip)
-koppeling ligt eraf, drukplaat en vliegwiel ligt eraf -tussenplaat ligt eraf -cilinderkop ligt eraf -oliepomp ligt eraf -motorsteunen liggen eraf -starter ligt eraf onderblok staat: cilinder 1: goed cilinder 2: lijntje in de wand :x verder goed cilinder 3: goed cilinder 4: zuiger iets lichter van kleur(kapotte injector denk ik) verder goed cilinderkop staat: -algemeen goed behalve 1 tapeind afgebroken in de kop zelf van de uitlaat. koppeling was op het randje en moet dus zeker een nieuwe in, het was wel een sachs. |
|
|||
|
|||
nog steeds de 1ste originele starter:
motor compleet uit mekaar: lijntje waarover ik het gisteren had: de zuigers: cilinderkop: |
|
|||
|
|||
september sedert vandaag:
cilinderkop is trouwens binnen voor revisie, kan wel ff duren. onderblok wordt gehoned en krijgt nieuwe lagerschalen/zuigerveren/etc... |
|
|||
|
|||
mijn uitlaatkleppen, de één zoals ze eruit komt, de ander hoe ze allemaal moeten worden:
einddemper: middendemper: |
|
|||
|
|||
de kleppen klaar:
|
|
|||
|
|||
vandaag nog veel gedaan kregen:
zuiger verschil: zuiger bovenkant: alle zuigers klaar, en oliepomp klaar: pijlstok samenstelling: starter: Nu zijn kwasi alle onderdelen proper, enkel het blok zelf nog en 2 plaatjes die erop horen. |
|
|||
|
|||
vandaag zal het lijken alsof ik niet veel gedaan heb, maar ik ben de hele dag bezig geweest met het klaarmaken van het blok om gespoten te worden, dus dat zal morgen gebeuren.
het enige dat ik jullie vandaag kan tonen is dit: |
|
|||
|
|||
Mooie updates weer. Alles oogt als nieuw.