|
||||
|
||||
Ja Erik ze worden op de zelfde maat als de jouwe gemaakt dus ook 8 en 8,5J maar dan rondom 165-45-15 erop.
(Tenminste ik hoop dat het past) Gr Ronnie
|
||||
|
||||
mooi geworden die kapjes.
rellyegolf-driver en of sixpack kan je eens vragen die kunnen je zeker wel verder helpen. gr,egon Last edited by egon : 03-09-2009 at 19:02. |
|
||||
|
||||
Sixpack heb ik al een PB gestuurt, dankje Egon.
|
||||
|
||||
dan zal ik rene wel ff vragen.
die woont toch 3 straten verder |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar het resultaat Ronnie
Dus de harten worden carroseriekleur, de deksels zwart en de randen gepolijst? Welke kleur worden de boutjes? gr.Nigel
|
||||
|
||||
@Vains: Boutjes gewoon rvs, geen gouden.
Die rand wat bij de deksels hoort wordt ook antrasiet, en de 6kant alleen zwart met dat carbon logo. En net nog wat een kleurtje gegeven, klinkt misschien raar, maar vanaf dat ik The fast and the Furiuos gezien heb met die amerikaanse ketels daarin, heb ik gezegt ik wil eens een Rode carterpan hebben. Dus wens is nu dus uit gekomen, zal zo even een foto erop zetten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ja de velgen moeten wel nu nog even wachten. De motorrevisie gaat voor en van de winter komen die aan de beurt.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Tadaa!!!
Dadelijk even afbakken zodat de rode lak dof optrekt dan is de lak echt geschikt voor hoge temperaturen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
hey kerel het ziet echt vet uit kaasje man groetjes bolluh
|
|
||||
|
||||
jij moet straks heel voorzichtjes rijden kerel
|
||||
|
||||
Heey Bolletje, jij komt maar langs he als ik bezig ben met bouwen.
Kun je even lekker kijken en misschien wat dikke ideeën langs brengen. En Marco, Tsja ik kan straks toch niet meer gassen want dan rij ik op de randen, hahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hey Ron...
Dat ziet er allemaal goed uit man!!! Goede plannen met je GTItje Ik zie je wel weer als die klaar is! Grtz Kevin |
|
||||
|
||||
Heey kevin, jammer dat je geen VW meer hebt.
We zien ons nog wel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Vandaag, nog een aantal leuke dingen gekregen:
Mijn nieuwe centercaps voor de deksels van de BBS RM, een nieuwe momentsleutel van BETA, en de ECU met de nieuwe chip van Bolku Tuning. Hier dan de foto`s van de centercaps Ruud van Ruud`s VW Shop bedankt voor de snelle service. Ook moet ik Jeroen van Bolku Tuning bedanken, ik had de chip door een collega laten solderen, en vandaag dus terug gekregen. En net even gemonteert en getest. Ik moet zeggen je merkt echt heel goed dat de auto anders reageert op het gas en ook meer koppel heeft je voelt hem weer eens echt trekken nu, deed hij eerst namenlijk niet zo erg als nu. Ook heb je meer toeren tot je beschikking de begrenzing ligt hoger. Ik moet zeggen dit is zeker een aanrader voor die, die net dat beetje meer wil hebben. En ik denk dat dadelijk als de nokkenas en spruitstuk en de bewerkte kop erbij zijn zal ik zeer zeker het verschil merken. ( tenminste dat hoop ik) Gr Ronnie
|
||||
|
||||
die naafdoppen heb ik ook op m'n repro's,vind het persoonlijk de gaafste...
staat trouwens netjes,die zwarte moer
|
||||
|
||||
Dankje, ja ik vindt het zelf ook echt geslaagt kan niet wachten tot ik aan de wielen kan beginnen, maar de motor gaat voor.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Morgen eerst even werken tot 14:00 en daarna gaan we beginnen aan het verwijderen van het hart van de auto.
Ik kan niet wachten. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Deze volg ik hier wel even, puike plannen
Vooral de motor dan, heb zelf namelijk ook een EV-blok in de GTI ...
|
||||
|
||||
goed bezig
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Suspekt, maar dit is een PF een ECU gestuurde injectie. Ik heb wel nog een Gereviseerde cillinderkop voor je liggen voor een EV. Gr Ronnie