![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vooral deze zin , ben telang aan deze auto bezig geweest om hem zo te krijgen dat de lol er nu af is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij probeert iemand een geintje met hem uit te halen,of hij heeft echt een hersen beschadiging op gelopen.
|
|
||||
|
||||
![]() Iedereen is vry om te doen met zyn auto wat hy wil hé
![]()
|
|||
|
|||
![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() en je vind een rs2 dikker dan jouw rallye?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook niet willen ruilen hoor. De dikste rallye inruilen op een RS2? Echt zonde, maar ieder z'n ding. Niet dat ik geen fan ben van de RS2 hoor. Hij mag best voor de deur komen te staan
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat doe je nou Corne
![]() Als er zoveel werk in zit zou ik blij zijn als het eind in zicht is en zou ik hem gewoon houden.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zet ze allebeide eens 10 jaar weg.. kijken welke de meeste opbrengt ![]() jammer corne, maar die vijfpitters zijn zo verslavend ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb wel interesse in de velgen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja richard idd alleen een paar dikke eta beta,s eronder en een fatsoenlijke schelp en klaar is hij de rallye is zomaar niet weg messchien als hij afgesteld is dat ik er weer plezier in heb maar op het moment ![]() de laatste week zit echt alles tegen en heb ik echt een kort lontje en een rs2 staat echt al heel lang op mijn verlang lijstje we zien wel
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
pb maar
|
||||
|
||||
![]() als die al heel lang op je lijstje stond ,waarom ben je dan nog aan die rallye begonnen?
De Rallye lijkt mij geen impuls project. Je moet ook nooit al die rekeningen tegelijk bekijken als je nog bezig bent ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, maar de hele Topic bekeken,en zeker mooi Project!
![]() Maar nu ik dit zag,helaas spoor je dan niet helemaal ![]() Met alle Respect maar dit is mijn mening! Het gaat hier wel om de Rally Golf,en dan nu in onderdelen te koop ![]() omdat de lol eraf is ![]() Die Audi is zeker een srakke wagen,en zelf ook zeker fan van ![]() Maar zou bij mij nooit geen plaats maken voor de GOLF RALLY Maar oke.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha dat heb ik zelfs nog geen eens gedaan denk als ik dat ga doen komt het helemaal niet goed ![]() ja had ik dat toen de tijd maar gedaan zat ik nu al ruim aan de 700pk en had ik minder ellende gehad zoals ik al zeg hij zal verlopig nog niet weg zijn als ik over de helft ben wat ik er voor wil hebben kwa onderdelen dan gaat hij pas uit elkaar liefst verkoop ik hem compleet maar dan wordt hij gewoon weg te duur voor een mk2
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik denk dat jij een rallye bedoeld.............ipv een rally ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja kerel, het kan raar draaien.
![]() begin eerst eens lekker met die golf te rijden, mss veranderen je plannen gelijk
|
||||
|
||||
![]() Zonde, Het is natuurlijk wel een koningsauto zo'n RS2! maar die Rallye van je doet er kwa rijplezier niet veel onder lijkt me..
Ik zou in jouw geval eerst nog even genieten van je Rallye, en er zijn nog genoeg andere mooie RS2én zodat je er altijd nog overna kan denken om je Rallye weg te doen.. Maar het blijft jouw keuze natuurlijk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja bedankt ![]() En zeker niet een MK2 zoals jij omschrijft... ![]() Want een Echte liefhebber weet dat een RALLYE steeds meer in waarde zal stijgen. Dus wat is te duur voor een mooie strakke RALLYE....? Ik kan je heus begrijpen,dat de lol er misschien af is... heb ik zelf ook net zo gehad,maar de aandacht die zo'n auto krygt. Is toch zeker meer dan een andere..?? Het is een RALLYE! Succes met je volgend project ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zullen we het maar op brabantse nuchterheid houden die ommezwaai van je??
![]() ![]() Ik zou juist erg blij zijn als ik er op een paar dingen na klaar mee zou zijn, ik zou juist niet voor een RS2 gaan vindt ik een rallye toch een stuk aparter dan zon station. groeten, roy