|
||||
|
||||
hoe denken jullie over de weersverwachting?
zie 90% kans op regen staan.. :? http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ |
|
|||
|
|||
Quote:
Super !! maatje 62 aub Ze was aan het twijfelen om mee te gaan met de kleine, maar nu kan ze natuurlijk niet meer weigeren. Tot zondag. en maatje 80 ofzo leuk zie ik de kleine ook es !
FAD Crew! Friends And Dubs Www.american-weddingcar.nl __________________________________________________ _____ Last edited by sixpack : 10-07-2009 at 12:38. |
|
||||
|
||||
Ook zeker aanwezig
Qua weer betreft, ik houd buienradar in de gaten, vind ik een beter beeld geven van wat er daadwerkelijk komen gaat. Dus wat zondag betreft ziet het er goed uit, vanaf omstreeks 17.00 uur zal er pas een buitje gaan vallen http://www.meteox.nl/3daagse.aspx |
|
||||
|
||||
laten we het hopen....morgen poetsen in ieder geval
|
|
||||
|
||||
ik ben ook aanwezig, met mazzel met de s6
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij kijk je dan niet helemaal goed...
|
||||
|
||||
als ik zo kijk word het om 17.00 pas droog
|
|
||||
|
||||
Ik denk alleen maar dat ik blij ben dat we 7000m2 overdekt hebben!!!!
|
|||
|
|||
Misschien een rare vraag .... stel we staan door weersomstandigheden binnen, hoe is het dan met de verlichting gesteld Cor ?
Is puur nieuwsgierigheid |
|
||||
|
||||
Tsja, het weer verandert continu hé, ik zie nu idd een "klein" verschil
|
|
||||
|
||||
nou.... het scheelde soms niet veel
|
||||
|
||||
Gewoon allemaal bij de legerdump even een camo-regenpak halen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Cor ,is er dan bij slecht weer wel wat water te verkrijgen ivm auto wassen e.d.? Sommige mensen moeten nog een eindje rijden voor ze er zijn ,en dan zien de auto's er bij slecht weer er niet erg netjes meer uit Ik heb zelf altijd wel van alles mee ,maar voor diegenen die er niet op hebben gerekend
|
||||
|
||||
Ik kom met de daily... Mooi ff fotootjes knippen
van de bolides Enigzins wel jammer, maar ja |
|
||||
|
||||
ik kom waarschijnlijk ook met spiegelreflexcamera in de hand, ik wil mezelf kunnen zien in jullie lak heren
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Cor! Ik denk dan op mijn beurt met een heel aantal anderen dat ik blij ben dat ik ergens in die 7000 m2 sta met mijn auto.... Kan niet bijna niet meer wachten tot morgen...
|
||||
|
||||
Water aanwezig!
|
|||
|
|||
@ Sixpack
Wel makkelijk beetje mijn reply editten. Zelfde geld zet je er iets lulligs in Of is maatje 80 voor mij bedoeld Tot zondag
|
||||
|
||||
Ook aanwezig met 2 oto's .. morgen lekker poetsen.. voor zolang het zondag zin heeft