|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
bedankt, lijkt wel goed! leuke slinger aan de binnenspiegel ja
|
||||
|
||||
Orginele achterlichten met MOTIP blacklight rood spuiten, en het witte achteruitrij licht wit houden..
Het past niet bij de auto IMO.. Maar hij is wel netjes!
|
||||
|
||||
Toppie wagen,vandaag in het echt gezien!
|
|
||||
|
||||
ik vind die grille en achterlichten wel mooi zo,paar kleine glimmerijtjes kan ie prima hebben....
enige minpuntje wat ik aan deze auto kan vinden is dat het logo mist,maar goed iedereen weet nou ongeveer wel dat ik daar geen voorstander van ben
|
||||
|
||||
Gister heeft mijn neef ook nog een paar leuke fotos geschoten
|
||||
|
||||
achterklep nog niet klaar
je weet het ik heb een oplossing |
|
||||
|
||||
zag hem gister al staan in winschoten en heb nog even met je neefje (slijmbal) staan praten
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb een motortje besteld, is als het goed is vanmiddag binnen gekomen. als het niet lukt, geef ik een gil
|
||||
|
||||
Quote:
aha! ik heb je niet gezien (volgens mij) waar stond jou diesel dan?????
Het is geen GTI... Last edited by Drify_mk1 : 02-11-2009 at 19:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
mijn bolf tdi stond achter de aldi, was alleen smiddags even geweest en de mk1 staat al in winterslaap
|
||||
|
||||
mijn golf met de 1.8 16v is vandaag goed gekeurd!
de keurmeester vroeg het kenteken van de auto waar het blok uit kwam, en waar de remmen vanaf kwamen, verder heeft hij niet eens de motorcode gecheckt. binnen 3 dagen krijg ik het nieuwe kenteken in huis met daarop het juiste aantal vermogen en inhoud! wel moest ik even een db test afleggen, maar de waardes waren binnen de normen stelt dus niks voor, 50 euro betalen en klaar is golf
Het is geen GTI... Last edited by Drify_mk1 : 10-11-2009 at 15:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gefeliciteerd Gerrit! Vanmiddag kwam je Leon tegen en die vertelde me al dat je voor de keuring was geweest. Dus was ik nieuwsgierig hoe je Golf bij RDW bekend staat en heb ik even gecheckt en volgens mij heb je hem sinds gisteren zelf op naam staan. Dubbel gefeliciteerd dus Taxatie ook al geregeld ?
|
||||
|
||||
Quote:
haha dat klopt! taxatie ga ik nu regelen, en dan kan hij op winterstalling
|
||||
|
||||
Hij's nog niey in winterstalling merkte ik zonet
Heb je last van je rechter been of zo? Of slaat ie af als je niet constant op t gaspedaal zit te pompen Kwam de parkeerplaats op in Knoal en zag al van verre dat er een einsertje stond, dus dacht ff kijken... Ziet er mooi uit zo int lantaarnlicht. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee nog niet, nog even een avondje trappen in knoal ik reed niet haha, nog geen rijbewijs,, maar kamraden wel gelukkig welke parkeer plaats??? volgens mij zijn we zon beetje op elke parkeer plaats gestopt
Het is geen GTI... Last edited by Drify_mk1 : 14-11-2009 at 00:40. |
|
||||
|
||||
Oale roppers dat je bin'n !!!
Hahahaa
|
||||
|
||||
Quote: