|
||||
|
||||
Quote:
naai actie..?? doe niet zo kinderachtig.. je hebt pb!!
|
||||
|
||||
poef.. ff stof er eraf blazen..
Update..? of Downdate..? Normaal ga je updaten met een vernieuwing/verbetering aan je auto, maar dat is deze keer niet zo.. Waarom? Sja..vond het te tuning worden Zo hebben mij Ronal Turbo`s plaats moeten maken voor origineel Mk1 staal in 5j en 5,5j.. Met vers zomer- rubber eromheen. Ik heb nu 2setjes mk1 staal met zomer en winter-rubber Graag wou ik dan ook de grote chrome-naafdoppen gebruiken, maar kon/kan nog steeds niet de juiste clips vinden.. Oohja.. en de heldere koplampen zijn vervangen door originele met gele H4`s. Ma goed, heb de staaltje op het werk ff gestraalt en toen in de hamerite gezet. Met als resultaat: In de zon.. En in de schaduw.. Gewoon een lage mk1 is voor mij genoeg.. Hoop snel een chrome-dop update te kunnen doen..
|
||||
|
||||
Toch stonden die Ronal Turbo´s wel heel mooi onder jouw golf
|
|
||||
|
||||
persoonlijk vind ik bijna alles beter dan originele velgen
die ronal's stonden er echt beter onder, maja smaken verschillen he
|
|||
|
|||
Gewoon een prachtige type 1.
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk waren die ronal`s gaaf, maar was er gewoon klaar mee..
Quote:
Thanks..!! Update Maandag begon er wat te piepen/kraken onder het rijden.. Wiel-lager links voor het begeven.. Dus links en recht de veerpoten eronderuit en de volgende dag 2 nieuwe lagers in laten zetten.. Bij het monteren alles lekker in het koper-vet gezet en ook direct maar even een nieuwe set schijven+blokken gemonteerd.. Haha.. en nu remt de auto ook weer i.p.v uitvieren
|
||||
|
||||
update..
heb weer een probleem met de motor.. ben er echt helemaal flouw van.. als het probleem teveel geld gaat kosten, moet misschien de mk1 wel vertrekken.. had er echt op gehoopt dat de mk1 winterklaar was.. niet dus!! kunnen we weer aan de knutsel in de kou..! nu heb ik maar ff een winterhok gekocht.. een Volf 3 kom ik tenminste op m`n werk.. als ik meer weet, horen jullie het wel..
Bad news : Time Flies Good News: You're The Pilot Last edited by wildeknak : 25-10-2010 at 19:00. |
|
|||
|
|||
wat doet ie?.... of niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
rijden
|
|||
|
|||
Quote:
......... als je m drukt dan beterschap met je wagentje |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou in ieder geval niet rijden.. Haha altijd gezellig hier he.. Als ik hem nu start op Lpg, gaat de motor rond.. maar start niet behalve als ik het gaspedaal helemaal intrap, dan springt de motor heel even aan en zakt direct weer in de toeren en het eindigt met een knal!! Die knal lijkt mij een back-fire, omdat mijn lucht-filter element helemaal verdrukt in zijn huis zat.. Op benzine krijg ik hem helemaal niet aan de praat.. maar dat is meestal lastig omdat de benzine eerst opgepompt moet worden met een lopende motor gaat dat een stuk sneller.
|
|||
|
|||
Dan is het vermoedelijk je vlotter van je carb die niet afsluit. Zet een klem op je benzine toevoer naar je carb, en probeer het dan nogmaals.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal het aankomend weekend is ff gaan proberen.. i.i.g bedankt!
|
||||
|
||||
Daar gaat tie dan...
Mijn collega heeft hem opgehaald en gaat nu rustig zoeken naar het probleem.. Hoop dat hij wat kan vinden.. Hou jullie op de hoogte..
|
||||
|
||||
Mijn collega heeft het gevonden..
De motor is totaal niet goed afgesteld hoe dit nou kan..?? Ontsteking stond niet goed.. Kleppen moeten gesteld worden.. Koelvloeistof lekkage Mijn collega wou het koelsysteem op druk brengen, en toen hij 1 keer pompte spoot er gewoon een straaltje koelvloeistof tussen kop en het blok uit... Gelukkig heb ik wel op alle 4 cilinders genoeg compressie!! Dus er is niks kapot gegaan I.i.g de kop gaat er af.. komt een nieuwe koppaking tussen daarna worden de kleppen gesteld en natuurlijk de ontsteking!
|
|||
|
|||
Je heb toch alles af laten stellen bij een bedrijf?
Vaag, maar hij blijft dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Jah idd.. Baal er ook ontzettend van.. je denkt het allemaal goed te doen Maar goed mijn collega gaat hem nu helemaal klaar maken en afstellen.. Als hij klaar is, haal ik hem op ga ik hem wassen en poetsen en daarna gaat hij tot maart lekker een droge garage in! Hoeft hij deze winter lekker niet door de pekel..
|
||||
|
||||
Oei, niet zo´n beste reclame voor het desbetreffende bedrijf Nu kun je de mk3 lekker laten afzien in de pekel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bosch Service in Enschede bedoel je
|
||||
|
||||
Dat zou best kunnen